نشست صمیمى شوراهای کشاورزی، شوراهای شهرستان، شهر و چند روستای...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، در نشست صمیمى شوراهای کشاورزی، شوراهای شهرستان، شهر و چند روستای بزرگ کلات نادری و شهردار شهر کلات نادری با مدیرعامل شرکت آب منطقه اى خراسان رضوى که حدود سه ساعت به طول انجامید مهندس علایی با خوش آمدگویی به میهمانان با بیان تاریخچه ای از شهرستان کلات و زندگینامه فرزند سلحشور آن، نادرشاه افشار، بیان کرد: در شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی احترام به مردم و ارباب رجوع و حل مسائل آنها در زمان بهینه از مبانی فرهنگ سازمانیست.

علایی افزود: مرزنشینان عزیز و غیور ما، که نقش بسیار پررنگ و مهم و حساسی در تامین امنیت ملی دارند جایگاه بسیار والا و ارزنده ای نیز در شرکت دارند. توسعه و بهبود مدیریت آب و خاک دامنه های شمالی رشته کوه هزار مسجد با رعایت پروتکل های مرزی و همخوان با ظرفیت های زیست محیطی و طرح آمایش سرزمین و حرکت در راستای ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار و افزایش رفاه و رضایت مندی مرز نشینانان عزیز و متعهد ما از راهبردهای اصلی و تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی و گفت و گو با مردم و فرهیختگان و نخبگان و افراد با تجربه محلی و به ویژه شوراهای روستایی و شهری و شهرستان از سیاست های پذیرفته شده شرکت است.                                                                                                                                                                        ما باور داریم که برای ارزیابی عملکرد شرکت بهترین داور مردم عزیز منطقه اند. از اینرو برای اجرای هر طرحی نظر مردم و تامین نیازهای بهینه آنها از شرط های خدشه ناپذیر شرکت است. شهرستان کلات نادری مردمی متعهد، توانمند، دلسوز، سخت کوش و فرهیخته دارد که با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده و ایثارگر دین خود را به کشور و انقلاب و نظام ادا کرده اند. این منطقه به دلیل طبیعت بسیار زیبا و ویژه آن و محیط زیستی یکتا و بی مانند و نزدیکی به شهرهای بزرگ کشور دوست و همسایه شرایط لازم را برای توسعه اقتصادی و اجتماعی پایدار دارد. شرط دست یابی به این هدف های ارزنده و والا تهیه برنامه ای علمی و دقیق همراه با آینده پژوهی و پرهیز از بخشی نگری و برآمده از طرح آمایش سرزمین با کمک همه فرهیختگان محلی و نمایندگان محترم مردم منطقه و دانشگاهیان عزیز است که دست در دست هم آن را اجرا کنیم.

در ادامه شهردار و اعضاى شوراى شهر و شهرستان و روستاها با اشاره به تهدیدهاى  ناشی از خشکسالى ها و روند کاهشى جمعیت منطقه در سالهای اخیر، سوالها،درخواستها و پیشنهادهاى خود را بیان کردند. مدیرعامل شرکت به پرسش های میهمانان پاسخ داد.

براى بررسی طرح های پیشنهادی و ارزیابی دقیق تری از منطقه و فرصت های بیشمار و برجسته آن و تهدیدهای پیش رو جلسه بعدی در نیمه اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸در شهرستان کلات برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات