بازدید استاندار گلستان از مجتمع آبرسانی روستایی شهرستان آزادشهر

بازدید استاندار گلستان از مجتمع آبرسانی روستایی شهرستان آزادشهر

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA استاندار گلستان به همراه معاون سیاسی، امنیتی استانداری و نماینده مردم شریف شهرستان های آزادشهر و رامیان از مجتمع آبرسانی انقلاب بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، این بازدید با هدف سرکشی از پروژه های عمرانی و اطلاع از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مجتمع آبرسانی انقلاب انجام شد.

در این بازدید رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان وضعیت آب در این منطقه را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: مجتمع آبرسانی انقلاب ۲۱ روستا با ۷۰۰۰ مشترک را تحت پوشش دارد.

بهزاد هرمزی حجم خط انتقال و شبکه توزیع این مجتمع را ۴۲۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: پروژه آبرسانی انقلاب با ۹ مخزن ذخیره به حجم ۷.۵ مترمکعب و ۲۲ حلقه چاه به روستاهای شهرستان آزادشهر آبرسانی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با بیان اینکه طرح های آبرسانی روستایی آزادشهر در قالب ۵ مجتمع است، افزود: از طریق این مجتمع های آبرسانی ۵۲ روستا شهرستان آزادشهر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

وی به افتتاح ۴ پروژه و کلنگ زنی یک طرح آبرسانی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: برای این طرح ها بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه شده و خواهد شد.

هرمزی در خاتمه تعداد روستاهای این شهرستان را ۵۲ روستا اعلام کرد و گفت: مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی آزادشهر ۱۲ هزار و ۴۵۵ خانوار با جمعیت ۴۱هزار و ۹۱۵ نفر را تحت پوشش دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات