معاونت پشتیبانی و منابع انسانی آبفاروستایی خوزستان منصوب شد

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی آبفاروستایی خوزستان منصوب شد

آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آبفا روستایی خوزستان با حضور سرپرست و سایر مسوولین شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان عادل حرباوی در این آیین با اشاره به اینکه کلیه مسوولین باید کار و فعالیت خود را بر اساس تخصص، تعهد و توکل پیش ببرند، گفت: از جمله مشکلات شرکت می توان به عقب افتادن حقوق کارکنان و آبداران، عدم پرداخت حق بیمه، عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران و پیشرفت فیزکی آرام پروژه های آبرسانی اشاره کرد که برای رفع این مشکلات باید با استفاده از تخصص، تعهد و توکل بر خدا و عزم راسخ و استقامت فعالیت کرد.
سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان ادامه داد: خدمت رسانی به اهالی شریف روستایی بویژه در حوزه آبرسانی کاری مقدس و ارزشمند است که در این مجموعه و با همت بلند کارکنان خدوم و علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد اما بصورت مستمر در حال انجام است.
وی بیان کرد: حجم کار در این شرکت بسیار بالاست، لحظه به لحظه که به پایان سال نزدیک می شویم دغدغه و استرس در مجموعه افزایش می باید که با وجود اینها هیچ گاه در کار وقفه ای ایجاد نشده و باید از کلیه کارکنان قدردانی ویژه بعمل آورد.
حرباوی افزود: امید است با تامین حقوق و مزایای کارکنان و آبداران تا پایان سال قدردان زحمات بی وقفه ای که متحمل شدند، باشیم.
سرپرست ابفا روستایی خوزستان اظهار کرد: آیین تودیع و معارفه معاونت پشتیبانی شرکت به رسم گذشتگان انجام می شود و در دین اسلام نیز همواره تجلیل و تکریم افرادی که به مردم خدمت رسانی کرده اند، تاکید شده است.
گفتنی است بهرام مهدی زاده بدلیل اتمام دوران ماموریت در شرکت آبفا روستایی خوزستان تودیع و حسین غلامی بعنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات