از برگزیدگان مسابقه نقاشی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در...

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: به مناسبت ۱۳ اسفند ماه روز ملی آب از دانش آموزان برگزیده مسابقه نقاشی که در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب برگزار شد با اهدای جوایزی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی،"محمود حمیدیان فر"با اعلام این خبر اظهار داشت: همه ساله دوم فروردین را بنام روز جهانی آب گرامی می داریم و به بهانه این روز به خودمان و اطرافیانمان یادآور می شویم که این منبع خدادادی چه موهبت بزرگی است که حفاظت و صیانت از آن همت همگان را می طلبد.

وی گفت: با توجه به مصادف بودن روز جهانی آب با تعطیلات نوروز، در ایران با هماهنگی فرابخشی بعمل آمده میان سازمان های ذیربط با موضوع آب از جمله سازمان های دولتی ، غیر دولتی و سازمانهای مردم نهاد،"۱۳ اسفند ماه" که نوروز آب و رودخانه ها بر اساس تقویم ایران باستان بوده به عنوان روز ملی آب نامگذاری و طی سالهای گذشته مراسم بزرگداشت آن با پیام ها و یا حضور مقامات ارشد برگزار شده است .

وی ضمن گرامی داشت روز ملی آب، خاطر نشان ساخت: به همین مناسبت و با حضور جمعی از مدیران شرکت آب منطقه ای، از نفرات برتر مسابقه نقاشی که با موضوع صرفه جویی در مصرف آب در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب برگزار شده بود، با اهدای جوایزی تقدیر بعمل آمد.

حمیدیان یادآور شد: امسال روز جهانی آب با نام " آب برای همه" نامگذاری شده است، ضروری است همه ما به فکر حفظ این رحمت الهی باشیم و این امانت را به دست نسل های آینده بسپاریم چرا که حیات انسان و حیوان و گیاهان و نباتات همه و همه در گرو حفظ آب مقدور خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات