از بانوان شاغل در شرکت آب منطقه ای مرکزی تجلیل شد

به مناسبت ولادت بانوی آب و آینه حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن ، در مراسمی با حضور مدیر عامل و دیگر مسئولان شرکت آب منطقه ای مرکزی ، از بانوان شاغل در این شرکت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی ، مدیر عامل این شرکت در ابتدای مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا ( س) و  روز مادر گفت : بخشی از پیشرفت های جامعه بر پایه استفاده از توان فکری زنان است و ما شاهد هستیم که زنان ما در بسیاری از زمینه ها هم تراز و هم اندازه مردان نقش آفرینی داشته اند.

مهندس عزت اله آمره ای ضمن قدردانی از زحمات بانوان شاغل در شرکت آب منطقه ای مرکزی در طول سال گذشته، موفقیت های حاصل شده در زمینه های مختلف کاری، ورزشی، علمی و ... را مرهون تلاش و حضور فعال بانوان دوش به دوش سایر کارکنان برشمرد.

وی افزود: مجموعه مدیریت شرکت در تلاش است تا در حد توان و اختیارات، نسبت به تامین امکانات و تسهیلات لازم برای ایجاد فضایی مناسب جهت حفظ روحیه با نشاط کاری برای تمامی کارکنان شرکت بخصوص بانوان اقدام کند.

در پایان نیز مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی ضمن تقدیر از زحمات بانوان شاغل در  شرکت با اهدای لوح سپاس و هدایایی ارزنده از این بانوان تجلیل کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات