اساس کار شرکت آب منطقه ای استان بر مبنای خرد جمعی و شفافیت...

اساس کار شرکت آب منطقه ای استان بر مبنای خرد جمعی و شفافیت...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علایی در دیدار با همکاران امور آب قوچان با اشاره به جایگاه ویژه امورهای آب شهرستان ها، همکاران شاغل در امور آب ها را به عنوان نیروهای خط مقدم حفاظت از منابع آب دانست.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه در مدیریت جدید توامان عرضه و تقاضا حتما باید مردم در صحنه باشند افزود: باید در مصرف صحیح آب مردم را قانع کنیم و کشاورزان باید در اصلاح الگوی کشت باتوجه به نیاز آبی قانع شوند.

وی شرط موفقیت این موارد را همکاری با مردم و راهکار را شفافیت سازی مسائل برشمرد.

علایی گفت: دیدگاه مدیریت مشارکتی را به طور جد در شرکت پیگیری خواهیم کرد و یکی از ثمرات این همدلی و تفاهم پرداخت بخش زیادی از بدهی های شرکت بوده است.

رئیس هیات مدیره شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: مدیریت شرکت در نهایت باید پاسخگو به عملکرد خود باشد و در این راستا برای تصدی پست های مدیریتی کار راهه ها در حال تدوین است که در سال ۹۸ این موارد منتشر خواهد شد.

وی همچنین یکی از کارهایی که در سال آینده باید به صورت جد پیگیری شود را واگذاری فعالیت های تصدی گری به بخش خصوصی عنوان کرد.

علایی در پایان سخنان خود گفت: مدیر امور آب شهرستان به عنوان مدیرعامل بخش آب در آن شهرستان می باشد و اینجانب تمامی موارد را به مدیران شهرستان تنفیذ نموده ام.؛ لذا جابجایی هر گونه نیروی انسانی در امور ها باید فقط با هماهنگی مدیران شهرستان و معاون حفاظت شرکت انجام گیرد.

در پایان همکاران امور آب قوچان مشکلات و مسائل کاری خود را مطرح کرده و مدیر عامل قول بررسی و مساعدت لازم را دادند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات