بهره مندی بیش از ۳۰۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی

بهره مندی بیش از ۳۰۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گنبدکاوس ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی شبکه توزیع آب در روستای سارجه کر گفت: با تکمیل این پروژه بیش از ۳۰۰۰نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان حسن فدایی با اعلام خبر فوق افزود: در این طرح، ۲۱ کیلومتر شبکه توزیع اجرا می شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را ۲۰۰۰۰میلیون ریال اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود اجرای شبکه توزیع آب در روستای سارجه کر در کمتر از یک سال اجرا شود.

فدایی با بیان اینکه روستای سارجه کر پیش از این هم از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند بوده، اضافه کرد: این اقدام با هدف جلوگیری از هدررفت آب و تامین فشار آب مناسب انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گنبدکاوس یادآور شد: با اجرای این طرح ۸۲۵ خانوار با بیش از ۳۰۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

وی در خاتمه تعداد روستاهای این شهرستان را ۱۷۳ روستا اعلام کرد و گفت: امور آب و فاضلاب روستایی گنبدکاووس با بیش از ۵۲ هزار خانوار ۱۹۶هزار و ۱۶۵ نفر را تحت پوشش دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات