تقدیر استاندار از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی

علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی از شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی به عنوان دستگاه برتر استان در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، صبح امروز در مراسمی که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با حضور استاندار و مسئولین استانی و خانواده های معزز شهدا برگزار شده بود، رزم حسینی با اهدای لوح از مدیرعامل این شرکت و مجموعه همکاران وی تقدیر کرد.

متن استاندار بدین شرح است:

جناب آقای علایی

مدیرعامل محترم شرکت آب منطقه ای استان

باسلام و ادب به پیشگاه منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت

همت و تلاش شما و همکاران گرانقدرتان در پاسداشت ارزش های حاصله از خون آلاله های سرخ همیشه جاودان و جانفشانی ایثارگران بی مدعا در خطه خورشید مصداقی از جهاد فداکارانه و مشحون از مباهات است.

اینک در آستانه صدور بیانیه گام دوم انقلاب به فرموده مقام معظم رهبری و به تاسی از حدیث شریف رضوی "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل" از جنابعالی و مجموعه همکارانتان به عنوان دستگاه برتر استان در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ جهاد ایثار و شهادت تجلیل می گردد.

از درگاه قادر متعال و از کنار مضجع شریف رضوی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" توفیق روزافزون آن مجموعه محترم و پرتلاش در جهت توسعه و تعمیق بخشی این مهم را مسئلت داریم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات