برگزاری جشن آب در دهستان آق سو شهرستان کلاله

برگزاری جشن آب در دهستان آق سو شهرستان کلاله

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA جشن آب با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، نماینده مردم شریف شرق استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان کلاله در دهستان آق سو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در این جشن که مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته بود، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ضمن بزرگداشت جشن آب، گفت: ۷۰ درصد مردم شهرستان کلاله از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

بهزاد هرمزی افزود: با این وجود باید بدانیم که منابع آب محدود است به همین خاطر در مصرف آن باید صرفه جویی شود.

وی خواستار مدیریت مصرف آب در فصل گرما شد و اظهار کرد: با توجه به کاهش منابع آبی و مشکلات پیش آمده آن‌ لازم است مردم با مصرف درست این مایه حیات آن را برای نسل های آینده هم حفظ کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ضمن یادآوری فرا رسیدن فصل گرما خواستار صرفه جویی مشترکین در مصرف آب شد و گفت: با صرفه جویی و مدیریت مصرف، در طول سال همه شهرهای استان از آب بهره مند خواهند بود.

در ادامه این مراسم نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی از زحمات مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب روستایی گلستان تقدیر کرد و گفت: تا چندی پیش اهالی دهستان آق سو از اولیه ترین نیاز خود یعنی آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بی بهره بودند که خوشبختانه با پیگیری و تلاش مجموعه آبفار استان این مشکل مرتفع شد.

شهرام کوسه غراوی از آب به عنوان یکی از مواهب الهی یاد کرد و گفت: حیات خودمان و صنعت کشاورزی این منطقه هم وابسطه به آب است.

وی در خاتمه یادآور شد: امیدوارم مردم قدر این نعمت الهی و تلاش مسئولان را بدانند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات