تجلیل از کارکنان شرکت آبفای شهری استان توسط مدیر عامل این شرکت

تجلیل از کارکنان شرکت آبفای شهری استان توسط مدیر عامل این شرکت

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب شهری آذربایجان غربی، در این مراسم مهندس اکبری، مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب شهری استان ضمن اهدای هدایای نفیسی به کارکنان این شرکت اظهار داشت: همراهی و همکاری کارکنان این شرکت باعث موفقیت روز افزون شرکت آبفای شهری استان بوده و بدون همراهی کارکنان دستیابی به چنین توفیقاتی امکان پذیر نبود.

وی ضمن تبریک عید نوروز به کارکنان این شرکت گفت: نوروز فصل سرزندگی و شادابی است و امید است این ایام برای تمامی مردم کشور ایران و بالخص کارکنان شرکت آبفای شهری استان مایه برکت باشد.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب شهری استان همچنین  ابراز امیدواری کرد که سال جدید توام با ارائه خدمات بیشتری از سوی شرکت آب وفاضلاب شهری استان به هم استانی های عزیز همراه بوده و پروژه های در دست احداث این شرکت نیز افتتاح شوند.

مهندس رسول اکبری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان غربی همچنین بیان کرد: مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب باید در تمام ایام سال مورد توجه جدی قرار بگیرد و با توجه به اینکه هم اکنون در زمینه بارش‌ها با کمبود آب مواجه هستیم باید دغدغه همه مردم و مسئولین توجه به موضوع آب باشد تا بتوانیم در فصول سال، مدیریت لازم را داشته باشیم و امید است کارکنان شرکت آبفای شهری استان نیز در مصرف آب صرفه جویی کنند تا در این مواقع حساس سال دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد:همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز پویش خانه تکانی نیز همانند سال های گذشته از سوی این شرکت در ایام نوروز  در استان برگزار شده و هدف از اجرای آن حفظ منابع آبی به منظور استفاده اصولی از منابع آبی در کشور است.

مدیر عامل شرکت آبفای شهری استان بیان کرد: متاسفانه روزهای پایانی سال در برخی از نقاط مرتفع استان اختلال در توزیع آب بروز می نماید ولذا شهروندان مصرف آب را مدیریت کرده  تا درروزهای پایانی سال  باکمبود آب مواجه نباشیم.

معاون درآمد و امور مشترکین آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی  ادامه داد: طبق سال های گذشته تکریم اربای رجوع و تسریع در ارائه خدمات باید در دستور کار کارکنان این شرکت قرار بگیرد تا شاهد افزایش رضایتمندی عمومی از عملکرد شرکت آبفای شهری استان باشیم.

وی تسریع در ارائه خدمات به هم استانی های عزیز را جز سایر شاخص های مطلوب شرکت آبفای شهری استان عنوان کردوگفت: شرکت آبفای شهری استان با یاری کارکنان خود گام مهمی در تحقق دولت الکترونیک در استان برداشته و جز پیشتازان این عرصه بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات