تجلیل از ایثارگران شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی

همزمان با روز بزرگداشت شهداء ،در جلسه ای با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی و همچنین دبیر کمیته دینی و فرهنگی وزارت نیرو در استان ،از ایثارگران شرکت آب منطقه ای تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، مدیرعامل ان شرکت ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای اسلام، اظهار داشت: اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و جانفشانی این عزیزان است.

"حسین امامی" گفت: اکنون در چهلمین سال پیروزی انقلاب دوران پختگی است و باید هدف گذاری های درستی داشته باشیم تا بتوانیم میراث دار خوبی برای این امانت باشیم و انقلاب را به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و ایثارگری را باید زنده نگه داریم،تصریح کرد: اگر به اصل خودمان برگردیم  و همچون گذشته با روحیه جهادی برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنیم هیچ آسیبی متوجه ما نخواهد بود و به بیگانگان نیازی نخواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات انجام شده در سطح شرکت دستاوردهای مهمی به همراه داشته است، تصریح کرد: با وجود اقدامات صورت گرفته باز هم نباید به وضعیت کنونی بسنده کنیم و باید برای رسیدن به اهداف و خدمت رسانی به جامعه ،بیش از پیش تلاش نماییم.

در پایان این جلسه از ۱۱نفر از ایثارگران شرکت آب منطقه ای تجلیل بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات