آماده باش اکیپ های نوروزی شرکت آبفار گلستان

آماده باش اکیپ های نوروزی شرکت آبفار گلستان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ضمن یادآوری خدمت رسانی به مشترکین در زمان تعطیلات سال نو، گفت: کشیک کاری در امورات آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌ها به صورت شبانه روزی فعال است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان عاشورمحمد مرگان پور، افزود: با توجه به فرا رسیدن سال نو و تعطیلات این ایام، اکیپ های نوروزی شرکت آبفار استان با هدف نظارت مستمر بر تولید و توزیع عادلانه آب شرب و بازدید و سرکشی از تاسیسات تحت پوشش، نسبت به برقراری کشیک به مرکزیت ستاد (شبانه روزی) و امور آبفار شهرستان ها اقدام نموده است .

وی از فعالیت مرکز ارتباطات مردمی و تلفن گویای شماره ۱۵۲۳ در تمام روز‌های سال خبر داد و اضافه کرد: این مرکز در ایام نوروز هم، به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و راهنمایی مشترکین و رفع اتفاقات است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ادامه داد: اکیپ های نوروزی در ستاد و شهرستان های استان با هدف خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکین روستایی و مسافرین نوروزی از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ انجام وظیفه می کنند .

وی در خاتمه یادآور شد: با توجه به حضور میلیونی مسافران و خوش‌نشینان در روستاها انتظار می‌رود که مشترکان مصرف بهینه آب را مد نظر داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات