در سال ۹۷تعداد ۲۴۰ پروژه آبرسانی در روستاهای استان مرکزی اجرا شده است.

در سال ۹۷تعداد ۲۴۰ پروژه آبرسانی در روستاهای استان مرکزی اجرا شده است.

مهندس منوچهر شجاعی ، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت : در سال ۹۷،  ۲۴۰پروژه آبرسانی در روستاهای استان مرکزی در دست اجرا بوده که تا کنون ۵۵ پروژه در مناسبت های مختلف از جمله هفته دولت و دهه فجر  به بهره برداری رسیده است.

به گزارش شرکت آبفار استان مرکزی شجاعی گفت : از مجموع ۲۴۰ پروژه ، تعداد۲۰۲پروژه  به صورت استانی و۳۸پروژه ملی تامین اعتبار شده اند.

ایشان افزود : اعتبار این پروژه ها بالغ بر  ۴۸۹۲۳۶ میلیون ریال است که تا کنون مبلغ ۲۸۴۳۵۱ میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفار استان مرکزی با اشاره به اقدامات این معاونت در سال ۹۷ گفت : در سال جاری حفر ۲۱ حلقه چاه  ،نصب منصوبات و تجهیز ۹حلقه چاه ، اجرای ۱۵۳۰ متر خطوط انتقال برق به ایستگاه های پمپاژ انجام گردیده است

وی اضافه کرد:  توسعه شبکه توزیع آب به طول ۱۰۷۴۵ متر ، تعویض و اصلاح شبکه فرسوده به طول ۱۰۷۳۸۳ متر ، اصلاح و توسعه خطوط انتقال آب به طول ۸۰۴۴۹ متر ، ساخت ۱۸ باب مخزن ذخیره آب مجموعا به حجم ۴۸۰۰ متر مکعب و اجرای ۲۲ مورد فنس کشی به مساحت ۲۷۲۵ مترمربع ، از دیگر اقدامات انجام شده در سال ۹۷ است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفار این حجم عملیات عمرانی را در تعداد۲۲۰ روستا عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات