عملکرد یکساله معاونت مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی تشریح شد.

عملکرد یکساله معاونت مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی تشریح شد.



قاسم دهلقی معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی طی گزارشی مهمترین اقدامات یکساله خود را بیان کرد.

دهلقی در این گزارش عنوان کرد : در سال ۹۷ برای کارکنان اعم از رسمی وپیمانی وکارمشخص وطرح وفق مصوبات پرداخت حقوق ومزایاسال ۹۷ و همچنین براساس نرم افزار سیستم رهاورد طوس احکام کارگزینی صادر شده است.

دهلقی همچنین از تکمیل اطلاعات سامانه منابع انسانی (MIS) پایان ۹۶ و شش ماهه اول ۹۷ خبر داد و گفت : در سال ۹۷ تعداد ۱۹جلسه کمیته سرمایه انسانی شرکت با حضور اعضای محترم  برگزار شد و تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ شد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت آبفار استان مرکزی عنوان کرد : در سال ۹۷ ، ۱۵ عنوان دوره آموزشی جهت مدیران جمعا به میزان ۲۵۰۰ نفر ساعت انجام شد وبرای کارکنان هم ۱۷ عنوان دوره آموزشی جهت کارکنان جمعا به میزان ۳۰۰۰ نفر ساعت برگزار گردید.

دهلقی هم چنین از اجرای ۲ مورد مدیریت وکنترل پروژه تحقیقاتی در شرکت در سال جاری خبر داد.

وی دریافت رتبه های برتر در سال ۹۷ را اتفاق خوب این سال عنوان کرد و بیان داشت : خوشبختانه در ارزیابی جشنواره شهید رجایی ، حقوق شهروندی و عفاف و حجاب عفاف ، توانستیم در هر ۳ موضوع رتبه های خوب و برتر را کسب کنیم .

وی همچنین از انجام اقدامات مدیریتی برای اخذ گواهینامه  iso ۱۷۰۲۵  خبر داد و گفت : با جابه جایی مکان آزمایشگاه در ستاد استان زمینه  اخذ این گواهینامه فراهم شد و قصد داریم در سال ۹۸ بتوانیم گواهینامه iso ۱۷۰۲۵  را برای آزمایشگاه دریافت نماییم.

اخذ گزارش مقبول از سازمان حسابرسی و خرید و نصب نرم افزار کنترل قراردادها و ثبت کلیه قرار دادها و پرداختیها در این سامانه را از دیگر اقدام مهم سال ۹۷ بر شمرد.

دهلقی ، برگزاری مزایده و اسقاط ۱۱ دستگاه خودروی از رده خارج شرکت و خرید ۳ دستگاه خودروی جدید در سال ۹۷ را از جمله فعالیت های مهم این معاونت برشمرد و گفت : نصب سامانه هوشمند (GPS) بر روی خودروهای شرکت ، تعویض و نصب دوربین های مداربسته برای ساختمان ستاد ، تجهیز و ساماندهی انبار شهید شاملو ، تعمیر و تجهیز سرویس های بهداشتی ساختمان ستاد از دیگر اقدامات  انجام شده می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات