پیام تبریک  رئیس هیات  مدیره و مدیر عامل شرکت آب و...

پیام تبریک رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و...

یا مقلب القلوب و الابضار ، یا مدبر اللیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ،

حول حالنا الی احسن الحال

آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که با تغییر و گونا گونی طبیعت همراه است، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن به در می آورد و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

در آستانه نوروز باستانی یک سال دیگر در کنار هم بودن را به تجربه آموختیم و همراه ، همدل و همفکر افتخارات بزرگی را در سال ۱۳۹۷کسب نمودیم. با جرات می توان گفت خانواده شرکت آب وفاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی در حالی به استقبال بهار می رود که با ارائه کارنامه ای درخشان از وظایف و مسئولیتهای خود ، موجبات رضایت روستاییان عزیز و خشنودی پروردگار متعال را فراهم آورده است .

بنابر این اکنون که در آستانه  تحویل سال نو قرار گرفته ایم ، اینجانب فرصت را غنیمت شمرده ، خالصانه ترین تشکرات قلبی خود را خدمت همکاران محترم ابراز داشته و صممیمانه ترین شادباش ها و تبریک ها را به تمامی پرسنل و خانواده های محترمتان تقدیم می دارم .و سالی سرشار از پیروزی ، سلامتی و کامیابی را برای همگان خواستارم .

علیرضا رضوی

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل

شرکت آب وفاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات