آمادگی پرسنل توزیع برق غرب مازندران در تعطیلات نوروزی

آمادگی پرسنل توزیع برق غرب مازندران در تعطیلات نوروزی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، " کیوان فرح‌زاد" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در آخرین روز کاری سال۹۷ با حضور در محل کار همکاران این شرکت گفت: کارکردن در مشاغلی که خدمت‌رسانی به مردم است به نوعی حس نشاط را در فرد ایجاد می‌کند و همکاران شرکت نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تلاش آنها برای خدمتگزاری به واسطه تعطیلات و مناسبت های سال کم نخواهد شد.
وی ضمن تشکر از خانواده های همکاران کشیک واحدهای بهره برداری، دیسپاچینگ، امور، اتفاقات شبکه و... که در لحظه تحویل سال در حال خدمت رسانی هستند، گفت: اگر صبر و بردباری خانواده‌ها نباشد، خدمتگزاری برای همکاران کار آسانی نیست، زیرا خانواده و پشتوانه بودن آنها در همه مراحل زندگی، می‌تواند عامل مهمی در نشاط همکاران در روزهای مهم سال و دوری از کانون گرم خانه باشد.
فرح زاد ادامه داد: به دلیل مسافر پذیر بودن منطقه غرب مازندران در ایام نوروز حساسیت کار شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران بسیار بالاست و از خداوند متعال برای همه همکاران توان مضاعف، توفیق و سلامتی آرزومندم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در تکمیل صحبت های خود گفت: اطلاع رسانی در خصوص فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق به طور جدی برای مسافرین، مهمانان و مردم منطقه غرب مازندران آغاز شده و همکاران با حضور در کمپ‌های هلال احمر با توزیع بروشور، اطلاع رسانی‌های لازم را انجام می‌دهند، همچنین با نصب بنرهای متعدد با مضامین مدیریت مصرف برق در مبادی ورودی شهرها نیز اطلاعات لازم در این زمینه به هموطنان عزیز ارایه شده است.
وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز همکاران کشیک ستادی و امورهای هشتگانه آماده خدمت‌رسانی به مشترکین هستند و در صورت بروز مشکل هموطنان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۱ موارد را به همکاران این شرکت اطلاع دهند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات