پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۹۸

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۹۸

نوروز اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه ، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر، سالی که مارا برآن میدارد تا با امید به فردایی بهتر تلاش خودرا دوچندان ساخته، سختی هارا از پیش رو برداشته و با توکل بر ایزد منان نقش و سهم خودرا در سازندگی و شکوفایی ایران عزیزمان ایفا نماییم.

حس آمدن نوروز با جایگاه رفیعی که در خاطره ها دارد مارا از ورطه روزمرگی به ایجاد انگیزه در تغییر رفتارو نیل به تفکر راهبردی رهنمون می سازد تا با بهره گیری از تعالیم بلند اسلام عزیز ، راه تعالی و رسیدن به کمال را در کلیه شئون طی نماییم.

مفتخریم، خاضعانه سر تعظیم به پیشگاه باعظمت خدای سبحان فرود آورده و حضرتش را شاکر باشیم که مارا یاری نمود تا با غلبه بر مشکلات و رفع موانع و تبدیل تهدیدها به فرصت ها در سالی که گذشت کارنامه ای قابل قبول ارائه و سربلند و پیروز از آن بیرون آئیم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی همه همکارانم در سالی که گذشت ، فرصت را مغتنم دانسته ، فرارسیدن بهار طبیعت و حلول سال نورا خدمت همه مردم عزیز ایران اسلامی و همه همکاران تلاشگر خودم در شرکت آب و فاضلاب روستایی  استان مرکزی تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت دوست ایامی فرخنده، مبارک و سرشار از سلامتی را برای همه آرزو می نمایم.

یوسف عرفانی نسب

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات