جلسه فوری ستاد بحران شرکت آب منطقه ای در چهارمین روز از سال ۱۳۹۸ ...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با توجه به هشدار سیلاب در سطح استان جلسه اضطرای مدیریت بحران در چهارمین روز سال ۱۳۹۸ با موضوعیت پیشگیری و آماده باش کامل تشکیل گردید.

در این جلسه که در ساعت ۸/۳۰ صبح چهارمین روز سال نو در محل دفتر معاون حفاظت و بهره برداری تشکیل گردید کارگروه ستاد بحران شرکت آب منطقه ای شامل معاونین بهره برداری ،طرح و توسعه،  مدیر امور منابع آب شهرستان کرمانشاه، مدیر حراست، مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی، مدیر رودخانه ها و سواحل، رئیس گروه مطالعات آبهای سطحی، کارشناسان و اعضاء ستاد بحران  حضور داشتند، بر آمادگی کامل برای مقابله با سیلاب تاکید گردید.

در ابتدا جلسه اعضاء ستاد بحران شرکت نسبت به وضعیت بارش های ۲۴ ساعته گذشته  و وضعیت بارش های پیش رو و شناسائی مناطق آسیب پذیر به بحث و تبادل نظر پرداختند. در همین راستا کارشناسان مربوطه ضمن بررسی وضعیت ذخیره آب سدهای استان  نسبت به برنامه ریزی در خصوص کنترل ورود و خروج آب در زمان بحرانی و سیلابی شدن رودخانه ها، مواردی را مطرح و در این زمینه تصمیماتی اتخاذ گردید.  همچنین در خصوص شناسائی نقاط بحرانی در سطح استان و شهرستانهای متبوع  که احتمال آبگرفتگی وجود دارد برنامه ریزی لازم صورت گرفت. در پایان این جلسه  تمام اعضاء ضمن اعلام آماده باش کامل نیروهای تحت مدیریت خود مقرر نمودند مراتب هشدار به همشهریان و مسافران نوروزی از طریق واحد خبر صدا و سیمای مرکز استان انجام گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات