حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در جلسه بررسی حادثه سیل استان

حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در جلسه بررسی حادثه سیل استان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA جلسه بررسی حادثه سیل گلستان با حضور رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و مدیران عامل صنعت آب استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان این جلسه که در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شده بود هریک از مدیران صنعت آب استان به ارائه اقدامات و فعالیت های انجام شده پس از سیل پرداختند.

بر اساس این گزارش رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در این جلسه تعداد روستاهای خسارت دیده از سیل را ۳۹۷ روستا اعلام کرد و گفت: با تلاش اکیپ فنی ستادی مدیریت بحران استان و مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی در شهرستان ها آب آشامیدنی روستاهای استان در کوتاه ترین زمان به طور پایدار، دائمی و یا موقت وصل شد.

وی رقم خسارت سیل را۳۹۲میلیارد ریال برشمرد و افزود: بالغ بر ۹۵ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال، ۹۲ دستگاه تابلو برق، ۱۱ حلقه چاه، ۳۶ دهنه چشمه و ۱۴۸۷۰ فقره انشعاب و کنتور تخریب شده است.

گفتنی است رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، محمودزاده نایب رییس کمیسیون، نوبخت مشاور کمیسیون صبح جمعه برای بازدید از مناطق سیل زده گلستان وارد استان شدند و پس از بررسی موارد فوق شنبه ظهر گلستان را ترک کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات