برگزاری جشن نیمه شعبان با حضور مدیران عامل و کارکنان شرکت های...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،مراسم جشن نیمه شعبان با حضور مدیران عامل و کارکنان صنعت آب وبرق استان در سالن اجتماعات دیسپاچینگ برق منطقه ای زنجان، برگزارشد.

در ابتدای این مراسم، مهندس اله مرادی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان و رئیس شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در استان، ضمن عرض تبریک و شادباش بمناسبت اعیاد شعبانیه، با اشاره به بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل در برخی از مناطق استان و کشور اظهارکرد:این بارشها شاید خسارت هایی به همراه داشت ولی اکثر سدها و تالاب های کشور سیراب شد.

وی به انسجام و همکاری بیشتر در راستای ایفای نقش بهتر همه شرکتهای صنعت آب وبرق استان در خدمت رسانی به سیل زدگان کشور تاکید کرد و افزود:امروز رسالت صنعت آب و برق استان کمک به استانهای سیل زده در همه موارد چه فنی،مالی و خدماتی است ، تا اینکه شرایط به وضعیت عادی خود برسد.

در ادامه، حجت الاسلام رحیمی امام جمعه شهر ابهر در بیاناتی از فضیلت،ارزش و مقام ماه شعبان و بخصوص میلاد منجی عالم بشریت در این ماه مبارک سخن گفت و عنوان داشت: اهل بیت(ع) همواره نگران دوره آخرالزمان و آسیب های  این دوران بودند چون شناخت و درک آن برای همه میسر نخواهد شد.

وی با تبیین برخی از این آسیب ها، تعیین وقت برای ظهور امام زمان(عج) را از جمله آن ذکر کرد و افزود: احدی حق ندارد برای ظهور حضرت وقت مشخصی تعیین کند، هر چند این مساله با اینکه بگوییم انشاء الله امام زمان این جمعه ظهور می کند، تفاوت دارد.

امام جمعه ابهر، در خصوص تعجیل در مهدویت گفت: شیعیان و پیروان امام زمان همواره باید ضمن دعا به پیشگاه خداوند ظهور هر چه سریعتر حضرت را از او طلب کنند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به موضوع ملاقات با امام زمان(عج)، آن را از دیگر آسیب های مهدویت عنوان کرد و اذعان داشت: امام زمان در نامه به علی بن محمد ثمری آخرین جانشین خاص خود پیش از دوران غیبت کبری فرمودند: هر کس ادعای ملاقات با من داشت، باید تکذیب شود.

وی با تاکید بر اینکه علائم ظهور نیز از دیگر آسیب های مهدویت به شمار می آید، افزود: علائم ظهور یک سلسله اتفاق و حوادثی است که به صورت طبیعی رخ می دهد و در آن زمان نعمت به وفور یافت خواهد شد و درختان همیشه بارور و بموقع محصولات خود را در خدمت مردم قرار خواهند داد.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه ما نباید به دنبال تطبیق این علائم با حوادث مختلف امروز باشیم، خاطرنشان کرد: کسی حق ندارد با بیان یک سری تطبیق های ناروا، خود و یا دیگران را جزء یاران آن حضرت خطاب کند.

حجت الاسلام رحیمی امام حسین را  ادامه دهنده حکومت حضرت صاحب الزمان در زمان ظهور دانست و افزود:حضرت سیدالشهدا(ع) چون همه چیز خود را در راه خدا نثار کرد خداوند نیز دعای اورا در برپایی حکومت الهی مستجاب نمود و ایشان را به هدایتگری و پشتیبانی این حکومت منصوب خواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود برای همه طلب مغفرت کرد و افزود:بعد از ماه شعبان وارد ماه رمضان،ماه میهمانی خدا خواهیم شد و باید برای تعجیل در فرج حضرت مهدی موعود(عج) در این ماه بسیار دعا کنیم.

در پایان این مراسم ،برنامه های شاد و متنوعی برگزار شد و مراسم با برپایی مسابقه فرهنگی و هنری به اتمام رسید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات