مراسم گرامیداشت نیمه شعبان در شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی...

مراسم گرامیداشت نیمه شعبان با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و جمعی از کارکنان در شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، مدیر عامل شرکت در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت باسعادت امام زمان (عج) و اعیاد شعبانیه، از تلاش های کارکنان شرکت در سال گذشته قدردانی نمود و افزود: امیدوارم در سال جدید با تعصب و انگیزه قوی برای تحقق شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتوانیم گام های موفقی برداریم؛ چرا که مشکل اصلی ما در رونق تولید است و باید نهایت تلاش خود را در این خصوص برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی بکنیم.

مهندس غفارزاده همچنین ضمن قدردانی از همکاران برای مشارکت در یاری رسانی به هموطنان سیل زده، از تلاش های شبانه روزی همکارانی که در ایام تعطیلات نوروز به مدیریت بحران در استان و رفع خطر از نقاط خطرآفرین و بازگشایی مسیل رودخانه ها پرداختند، قدردانی نمود و افزود: حمایت های استانداری و سایر دستگاه ها در این زمینه فرصتی مغتنم برای بازگشایی مسیل رودخانه ها بود و امیدواریم با تامین اعتبار لازم، علاوه بر ۹۵۰ کیلومتر انجام شده، عملیات بازگشایی و مرمت مسیل ۱۰۵۰ کیلومتر باقی مانده را به انجام برسانیم.

وی ضمن تاکید دوباره بر اهمیت و ارزش وظیفه خطیر تامین آب، لزوم برنامه ریزی و پایش مداوم فعالیت های برنامه ریزی شده را برای تحقق این هدف بزرگ یادآور شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین روشن تن، استاد حوزه و دانشگاه ضمن سخنانی به تبیین مفاهیمی همچون علائم ظهور، فلسفه غیبت، نواب اربعه امام زمان (عج)و وظایف منتظران پرداخت.

در ادامه برنامه مراسم مولودی خوانی و مسابقه حضوری با مضمون نیمه شعبان برگزار شد.

در این مراسم از سه پژوهشگر برتر شرکت، مهندس علی زینالی، رئیس گروه مطالعات آبهای زیرزمینی؛ دکتر حسین رجب پور، کارشناس مطالعات پایه منابع آب و مهندس مرتضی نجیب، کارشناس گروه مطالعات آب های زیرزمینی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات