برگزاری مراسم اختتامیه طرح گسترش سواد آبی (داناب) در استان...

برگزاری مراسم اختتامیه طرح گسترش سواد آبی (داناب) در استان...

مراسم اختتامیه طرح گسترش سواد آبی (داناب) در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ در استان کرمان با حضور جمعی از مدیران و دانش آموزان در دبیرستان علامه حلی شهرستان رفسنجان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، مراسم اختتامیه طرح گسترش سواد آبی (داناب) با حضور مدیر امور منابع آب، مدیر آموزش و پرورش، معاونین آن مجموعه و تمامی دبیران پایه یازدهم (مربوط به درس انسان و محیط زیست) و جمعی از دانش آموزان در تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۹۸ در سالن دبیرستان علامه حلی رفسنجان برگزار گردید.

در این مراسم بعد از ارائه مقدمه ای از ضرورت اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی در بین دانش آموزان، مدیر امور منابع آب به تشریح وضعیت و بحران منابع آب در سطح استان و شهرستان و همچنین نحوه تدریس فصل "آب سرچشمه زندگی" در کتاب درسی دانش آموزان با امکانات سمعی و بصری پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از مجموعه شرکت آب منطقه ای کرمان و استقبال از این طرح، از دبیران و دانش آموزان خواست در اجرای طرح فوق همت گماشته و در پایان قول مساعد داد در سال تحصیلی آینده نیز در این خصوص همکاری داشته باشند.

در پایان این مراسم که با برنامه های متنوع فرهنگی همراه بود، لوح تقدیری به مدیر آموزش و پرورش رفسنجان و معاونین آن مجموعه ارائه گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات