بیش از یک میلیارد ریال هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی علی آباد کتول شده است

بیش از یک میلیارد ریال هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات آبرسانی علی آباد کتول شده است

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی علی آباد کتول گفت: هزینه نگهداری و تعمیر تاسیسات آبرسانی روستاهای این شهرستان در فروردین ماه امسال، بیش از یک میلیارد ریال بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان عبدا.. فراهی، افزود: نصب پمپ دستگاه آب مقطر آزمایشگاه، بهسازی یا تعویض ۵ دستگاه کلرزن گازی و برقی و تعویض یک دستگاه تابلو برق از جمله اقدامات این شهرستان به شمار می رود.

وی رفع شکستگی خصوص انتقال و شبکه توزیع روستاهای این شهرستان را ۵ مورد ارزیابی کرد و گفت: در این مدت یک دستگاه الکتروپمپ شناور تعویض شده است.

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان علی آباد کتول، در ماه گذشته ۸۰ مورد رفع شکستگی کوچک در روستاهای این شهرستان انجام شده است.

وی از شسشوی شبکه و خطوط انتقال و مخازن به تعداد ۵ روستا در مدت مشابه خبر داد و گفت: در ماه گذشته ۶۸ مورد نمونه برداری میکروبی و شیمیایی از آب شرب با هدف کیفیت سنجی آب شرب انجام شده است.

فراهی در خاتمه ضمن یادآوری این نکته که ۶۲ روستا تحت پوشش این دستگاه قرار دارد، افزود: ۲۰ هزار خانواده با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت از روستاهای این شهرستان از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات