شستشوی بیش از ۱۰۰ کیلومترخطوط انتقال و شبکه توزیع روستاهای مراوه تپه

شستشوی بیش از ۱۰۰ کیلومترخطوط انتقال و شبکه توزیع روستاهای مراوه تپه

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان مراوه تپه از لایروبی و گندزدایی ۶۰ کیلومتر شبکه و ۴۲ کیلومتر خط انتقال خبر داد و گفت: : این اقدام برای استفاده بهینه مردم روستا از آب شرب سالم و بهداشتی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان سید محمود زین الدین، افزود: در این مدت مخزن دخیره ۱۴ روستا به حجم ۲۳۰۰ متر مکعب شستشو شده است.

وی هدف از شستشوی شبکه داخلی را تامین مستمر آب شرب سالم و بهداشتی اعلام کرد و گفت: در مواقعی که ضرورت ایجاد کند به صورت دوره ای و در راستای تضمین سلامت آب، این عملیات انجام می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان مراوه تپه ضمن اشاره به بازدید مشترک مرکز بهداشت و اکیپ فنی مدیریت آبفار این شهرستان، اضافه کرد: در ماه گذشته ۵ بازدید مشترک بررسی کیفیت آب انجام شده که خوشبختانه همواره مورد تائید قرار گرفته است.

وی تعداد نمونه برداری میکروبی از روستاهای سیل زده مراوه تپه را ۴۲ مورد اعلام کرد و گفت: در این مدت ۱۰۹ نمونه برداری میکروبی از آب شرب روستاهای این شهرستان انجام شده است.

زین الدین از رفع ۵۸ مورد شکستگی در ماه گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: هزینه تعمیر و مرمت خطوط انتقال و شبکه توزیع حدود ۹۸ میلیون ریال شده است.

وی ضمن یادآوری تعویض تابلو و پمپ چاه شماره ۲ مجتمع قرناوه در مدت مشابه، اضافه کرد: برای تعویض تابلو و پمپ حدود ۱۸۰ میلیون ریال هزینه شده است.

زین الدین در خاتمه افزود: امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان، شهر و ۶۵ روستای این شهرستان را با ۱۰۳۵۱ مشترک با ۴۱۴۰۴ نفر را تحت پوشش دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات