تقدیر از اهالی رادیو در روز رادیو

اعضای شورای هماهنگی های روابط عمومی های استان در روز رادیو با حضور در واحد پخش زنده رادیو در استان این روز را به اهالی رادیو تبریک و از زحمات آن مجموعه قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، به مناسبت گرامیداشت چهارم اردیبهشت سالروز تاسیس اولین فرستنده رادیویی در ایران ، روزی که به نام رادیو ثبت شده است اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با حضور در واحد پخش زنده رادیو در استان مراتب تقدیر و سپاس خود را به اهالی رادیو ابراز کردند.

در حاشیه این نشست مهندس مسعود بهاری مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی رادیو را رسانه ای نوآور توصیف کرد و گفت: صدا در مقابل تصویر و جلوه نمایی‌های آن با نوآوری در تولیدات جدید مانند پادکست ها توانسته است جایگاه رسانه ای خود را حفظ کند.

مهندس بهاری افزود: توسعه رسانه‌های تصویری این نگرانی را ایجاد کرده بود که رادیو به پایان راه خود رسیده است . اما تحولات فناوری نشان داد که چنین نیست و صدا با نوآوری در زندگی امروزه جاری است .

وی بیان داشت:ایران با بیان اینکه «صدا» بخشی از هویت یک ملت است، افزود: رادیو هم مانند تئاتر به واسطه ماهیت و  نوع کارکرد، از فرهیختگی بسیار بالایی برخوردار است .

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی ادامه داد: رادیو علیرغم تحولات تکنولوژیک اخیرش، هنوز گرم و صمیمی است و پیوند آن با شبکه های سرد اجتماعی و تصویر نه چندان گرم در قالب رادیو نما، گرمی و صفای آن را نگرفته است و هنوز شور و شعف و سرزندگی در رادیو موج می زند و آدمی را از راه گوش فربه می کند و روح پرور و دانش افزاست.

گفتنی است در ادامه این نشست  هر یک از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به ارائه نقطه نظرات خود درخصوص جایگاه مهم رادیو پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات