نیاز به آموزش و بازآموزی همکاران یک ضرورت است

نیاز به آموزش و بازآموزی همکاران یک ضرورت است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان آموزش آبداران و بازآموزی همکاران را یک ضرورت دانست و گفت: نیاز به آموزش در سطوح مختلف احساس می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد هرمزی در نشست هم اندیشی کنترل کیفی این شرکت، افزود: علم مانند آب جاری است و باید برای بروز رسانی اطلاعات همواره در تکاپو بود.

وی هدف از برگزاری این جلسه را تعامل بین بخش های مختلف ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این نشست ها تمهیدات لازم برای مقابله با تهدیدات کمی و کیفی آب شرب بررسی می شود.

هرمزی تامین و توزیع آب شرب سالم و با کیفیت را  از وظایف ذاتی این شرکت اعلام کرد و گفت: همکاران ما ارتقاء سطح کیفی آب را جزء وظایف ذاتی خود می‌دانند و با تعصب خاصی پیگیر آن هستند.

وی به ارائه برنامه از سوی مدیران آبفار شهرستان ها و معاونت این شرکت تاکید کرد و گفت: روند فعالیت شهرستان ها با برنامه ریزی به بهترین نحو انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ضمن قدردانی از زحمات مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت در حادثه سیل استان، افزود: با تلاش پرسنل آبفار استان خوشبختانه خللی در خدمت رسانی به روستائیان هنگام سیل و پس از آن ایجاد نشد.

وی با بیان این نکته که این سربلندی حاصل تلاش جهادی و شبانه روزی مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان است، افزود: اگر همراهی و همدلی همکاران نبود، قطعا این مهم حاصل نمی شد تا رضایت همگان را داشته باشیم.

گفتنی است طرح نظرات، مسائل و مشکلات توسط مدیران و کارشناسان شهرستانی و بیان نقطه نظرات آنها از دیگر بخش های نشست هم اندیشی کنترل کیفی بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات