تبلیغات در روابط عمومی (تلویزیون شهری)

روابط عمومی گاهی با تبلیغ و پروپاگاندا و آگهی های تجارتی اشتباه می شود. این قبیل فعالیت ها ممکن است اجزای روابط عمومی را تشکیل دهند ولی اجزایی نیستند که حاصل جمع آنها مساوی با روابط‌عمومی باشد. بین این امور و فعالیت های روابط عمومی تفاوت فاحش وجود دارد. (کسی که به کار روابط عمومی می پردازد، هدفش تنها شهره ساختن این و آن نیست بلکه هدف او کشف امور مورد علاقه جامعه و ایجاد هماهنگی و اعتماد بین موسسه و جامعه بر مبنای تامین منافع و علاقه های طرفین می باشد).

۱۲- تلویزیون شهری:

تلویزیون شهری ،تابلو تبلیغاتی است که امروزه به عنوان یک رسانه تبلیغاتی دیجیتال و کار آمد به صورت گسترده در سطح شهرها ،جاده ها، پارک ها برج ها و پاساژهای تجاری ، هتل ها و حتی فضای داخلی مانند سالن های ورزشی ، تالارها و ... مورد استفاده قرار میگیرد .

نمایشگر ال ای دی در دو نوع مخصوص فضای خارجی  و مخصوص فضای داخلی طراحی و ساخته می شوند .

تلویزیون شهری LED قابلیت پخش متن ،عکس و فیلم را با کلیه فرمت های رایج به صورت تمام رنگ (پخش ۱۶ میلیون رنگ ) دارد.


ازویژگی ها و مزیت های تلویزیون شهری این شرکت کیفیت بالا و هزینه پایین و پشتیبانی و خدمات پس از فروش واقعی می باشد و این به علت واردات مستقیم و بدون واسطه  قطعات از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان جهانی می باشد .

تلویزیون شهری با کنار هم قرار گرفتن بلوک های ساخته شده در ابعاد کوچکتر ساخته می شود. هر کدام از بلوک ها از جزء دیگری تشکیل می شوند که ماژول LED نام دارد .

ماژول ها بلوک های مربع و یا مستطیل شکلی هستند که با کنار هم قرار گرفتن تعدادی از آنها کابینت ها ساخته می شوند . در تلویزیون های شهری برای تولید سایر رنگ ها از ترکیب رنگ سه یا چهار LED با رنگ های اصلی قرمز ، سبز و آبی استفاده می شود . هر پیکسل در تلویزیون شهری شامل سه یا چهار LED با رنگ های اصلی است .

کارکرهای تلویزیون شهری :

تبلیغات محیطی :

شامل نصب تابلوهای تبلیغاتی مرتبط با کسب و کارها در معابر ، بزرگراه ها و میادین شهری می باشد .

اطلاع رسانی :

یکی دیگر از کارکردهای تابلو ال ای دی بزرگ یا تلویزیون شهری اطلاع رسانی و پخش اخبار و رویدادها شامل زمان برگزاری کنسرت ها ، همایش ها ، سمینارها و دیگر موارد می باشد .

مزایای تلویزن شهری :

  • ماژول های آن فول کالر می باشد و انواع رنگ ها را ساپورت می نماید .
  • بازدهی بالایی ارائه می دهد
  • توان برق مصرفی آن پایین است
  • کیفیت بالایی در نمایش تصاویر دارد
  • مقاوم در برابر شرایط محیطی و  آب و هوایی
  • ضد آب
  • پیاده سازی در اندازه های دلخواه
  • پخش تصاویر به صورت شفاف و درخشنده
  • زاویه دید کامل

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی برای اولین بار در کشور از تلویزیون شهری به صورت اختصاصی برای تبلیغات صرفه جویی در مصرف آب و سازگاری با کم آبی و پخش اسلایدهایی در زمینه آب مجازی در سطح شهر استفاده کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات