مدیرعامل آب منطقه ای فارس: باوجود مشکلات فراوان پرومسلوب...

مهندس دهقانی از کمبود نیروی انسانی در شرکت گلایه کرد و گفت نمودارسازمانی شرکت آب منطقه‌ای فارس با ۲۹ شهرستان، وحوزه عمل وسیع و ۱۰۳ محدوده مطالعاتی و ۱۴۴۰۰ کیلومتر رودخانه با استان هایی که داری ۳ محدوده مطالعاتی و ۲ شهرستان هستند تفاوتی ندارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقهای فارس افزود پر کردن چاه‌های غیر مجاز با وجود مشکلات فراوان در حال انجام است اما توزیع نکردن به موقع کنتورهای چاه‌های کشاورزی توسط شرکت‌های تولید کننده در روند اجرا خلل ایجاد کرده است .

سید حسن مهدوی‌فر، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز در این جلسه بر ثبت تجارب مدیریتی جهت مدیریت دانش، برگزاری کارگاه‌های آموزشی افزایش انگیزش و خودآگاهی کارکنان و توسعه فرهنگ سازمانی، زمینه‌سازی به منظور پیاده‌سازی سیستم مدیریت انرژی، تبادل اطلاعات دوسویه با شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران و افزایش روحیه مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی مدیران و کارکنان تاکید کرد .

حسین صالحی جهرمی، معاون منابع انسانی شرکت نیز گفت فقط در یکی از شهرستان‌های ما حدود ۳۷۰۰ چاه کشاورزی وجود دارد که از تمام چاه‌های برخی از استان‌ها بیشتر است و مدیر امور آب همان شهرستان از داشتن یک کارشناس هم محروم است .

خانم ویدا موتمن‌زاده، مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت نیز درباره عملکرد این مدیریت در سال‌های اخیر و برخی از اقدامات انجام شده همچون «نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای شرکت‌های کنتورسازی و ایجاد مرکز پایش و رصد داده‌های آبی، ایجاد مرکز داده استاندارد و هوشمند، ایجاد اینترانت امورات تابعه روی بسترهای مخابراتی، بهره‌برداری از سامانه‌های سامیر، ساماب و استملاک، توسعه شبکه داخلی با فیبر نوری، مجازی‌سازی سرورهای شرکت» گزارشی ارائه کرد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات