استاندار همدان در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان مطرح نمود:

استاندار همدان در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان مطرح نمود:

واگذاری سد خرمرود تویسرکان به بخش خصوصی قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان همدان، استاندار همدان در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان ضمن تقدیر از واگذاری سد خرمرود گفت: همچنبن اقدامات امور آب استان به دلیل واگذاری بخشی از طرح های عمرانی قابل تقدیر است.

سعید شاهرخی با اشاره به اینکه ۲۳ درصد حجم ریالی واگذاری های کشور مربوط به استان همدان است، افزود: کار مهم و اثربخش دستگاه‌های اجرایی در واگذاری پروژه‌هاست و با این اقدام باید باری از روی دوش دولت برداشته شده و به مردم کمک شود.

وی تصریح کرد: واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی جدی است اما باید کمیت و کیفیت واگذاری نیز مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه سد نعمت آباد باید امسال تکمیل شود، گفت: با این شرایط سخت تحریم و محدودیت مالی استان به مثابه یک کارگاه کار می کند که حاصل وفاق و همدلی است و کسی به دنبال حاشیه نمی رود.

استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان در شرایط سخت و تحریم ها به مثابه یک کارگاه فعالیت می کند، گفت: در استان هیچکس به حاشیه توجه نمی کند و متن هم خدمت به مردم است.

گفتنی است: عملیات ساخت سد خرمرود از خرداد سال ۱۳۹۶ آغاز شده است حجم مخزن این سد هشت میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب است که هشت میلیون و ۱۰۰ هزار متر مکعب آن مفید است و علاوه بر تامین آب شرب ۴۸ روستا، در بخش کشاورزی و صنعت بسیار کارآمد محسوب می شود.

این سد ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب آب قابل تنظیم در سال تامین می کند که ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب آن در بخش شرب و صنعت، پنج میلیون متر مکعب در بخش کشاورزی و یک میلیون و ۴۰ هزار متر مکعب به بخش محیط زیست اختصاص می یابد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات