کلنگ عملیات اجرایی آبرسانی شبکه توزیع آب شرب نورآباد فندرسک به زمین زده شد

کلنگ عملیات اجرایی آبرسانی شبکه توزیع آب شرب نورآباد فندرسک به زمین زده شد

آئین کلنگ زنی عملیات اجرایی آبرسانی شبکه توزیع آب شرب نورآباد فندرسک باحضور نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیاندر مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد هرمزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در آیین کلنگ زنی این پروژه اعتبار این عملیات آبرسانی را ۲۰۰۰میلیون ریال برآورد کرد و افزود: برای این طرح ۵۰۰ متر شبکه داخلی و ۵۰۰ متر خط انتقال نیاز است و در فاز بعد یک مخزن ذخیره نیز اضافه خواهد شد.
وی ضمن یادآوری این نکته که نورآبادفندرسک پیش از این فاقد آب شرب پایدار سالم و بهداشتی بوده، اظهار کرد: تلاش می شود تا پایان تابستان این طرح آبرسانی به بهره برداری برسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان طرح های آبرسانی روستاهای شهرستان رامیان را ۲۴ پروژه  اعلام کرد و افزود: ارزش این پروژه ها ۱۰۰ میلیارد ریال بوده و برخورداری شهرستان افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت.
وی اضافه کرد: پروژه های آبرسانی روستایی این شهرستان شامل ۶۴ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال، ۳حلقه چاه، ۲باب مخزن، ۲واحد تصفیه خانه و رفع کدورت، ۲۶۰۰ انشعاب و ۱باب بهسازی چشمه است.
در ادامه این مراسم نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیان ضمن قدردانی از زحمات شرکت آبفار استان در حوزه آبرسانی روستایی، اظهار کرد: امیدوارم مردم نورآباد ظرف ۳ ماهه آینده از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شوند.
علیرضا ابراهیمی خواستار افتتاح این طرح آبرسانی در هفته دولت شد و افزود: بهره مندی اهالی مردم از نیاز اولیه شان حداقل خدماتی است که ما به عنوان خادمین به آنها باید برسانیم.
گفتنی است سالاری فرماندار رامیان نیز از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در حوزه آبرسانی قدردانی نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات