عملیات اجرایی آبرسانی شبکه توزیع آب روستایی نورآباد فندرسک در گلستان آغاز شد

عملیات اجرایی آبرسانی شبکه توزیع آب روستایی نورآباد فندرسک در گلستان آغاز شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "بهزاد هرمزی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، اعتبار این عملیات آبرسانی را ۲ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: برای این طرح ۵۰۰ متر شبکه داخلی و ۵۰۰ متر خط انتقال نیاز است و در فاز بعدی یک مخزن ذخیره نیز اضافه خواهد شد.
وی ضمن یادآوری این نکته که نورآبادفندرسک پیش از این فاقد آب شرب پایدار سالم و بهداشتی بوده، اظهار کرد: تلاش می‌شود این طرح آبرسانی تا پایان تابستان امسال به بهره‌برداری برسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان طرح‌های آبرسانی روستاهای شهرستان رامیان را ۲۴ پروژه اعلام کرد و افزود: ارزش این پروژه‌ها ۱۰۰ میلیارد ریال بوده و برخورداری شهرستان مذکور از آب سالم و بهداشتی افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت.
وی اضافه کرد: پروژه‌های آبرسانی روستایی این شهرستان شامل ۶۴ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال، سه حلقه چاه، دو باب مخزن، دو واحد تصفیه‌خانه و رفع کدورت، ۲۶۰۰ انشعاب و یک باب بهسازی چشمه است.
در ادامه این مراسم، نماینده مردم آزادشهر و رامیان ضمن قدردانی از زحمات شرکت آبفار استان در حوزه آبرسانی روستایی، اظهار کرد: امیدوارم مردم نورآباد ظرف سه ماه آینده از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند شوند.
"علیرضا ابراهیمی" خواستار افتتاح این طرح آبرسانی در هفته دولت شد و افزود: بهره‌مندی اهالی مردم از نیازهای اولیه، حداقل خدماتی است که باید به آنها برسانیم.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات