خدمت رسانی به مردم از اولویت های کاری دستگاههای دولتی است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ؛ جلسه کارگروه ارتقاء سلامت اداری و حقوق شهروندی با حضور مدیر عامل ، معاونین و مدیران داخلی شرکت برگزار گردید ، در این نشست در ابتداء امیری، مسئول دفتر بازرسی شرکت ، گزارشی از آخرین اطلاعات وآمار مربوط به درخواست های مردمی از ابتدای سالجاری تاکنون ارائه و موارد انجام گرفته را به سمع و نظر حاضرین رسانید، سپس معاونین و مدیران شرکت هریک به نوبت نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای تسهیل وتسریع در روند پاسخگوئی ارائه نمودند ، در ادامه جلسه ، درویشی مدیر عامل شرکت ضمن تاکید بر تسریع پاسخگوئی به اربابین رجوع اظهار داشت این وظیفه ماست که ضمن رعایت حقوق دولت نسبت به پاسخگوئی اقدام نمائیم و ضمن رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع وفق قانون و رعایت قوانین مربوط به بخش آب به درخواست های این عزیزان رسیدگی نمائیم ، وی درادامه گفت پاسخگوئی به موقع و شفاف به مراجعین شان یک سازمان است و همه ما باید این مهم را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

ایشان اشاره داشتند کارکنانی که در مقابل اربابین رجوع و انجام کار آنان بی تفاوت هستند قطعا در بین ما وجود ندارند و اگر نیز اشخاصی باشند که نسبت به انجام این وظیفه مهم بی تفاوت باشند مطمئن باشید با آنان وفق قانون برخورد خواهد شد، درویشی با تاکید بر انجام حسابداری عملکرد در همه حوزه ها یادآور شد باید حوزه های مرتبط در یک روز خاص بصورت مشترک ضمن بررسی درخواست های مردمی  جوابیه لازم را همزمان تنظیم و به فرد ابلاغ و چنانچه مواردی نیاز به انجام کار کارشناسی  و بررسی تخصصی تر داشته باشد این امر در اسرع وقت صورت پذیرد، ایشان در پایان جلسه مصوب نمودند اعضاء هیئت مدیره کلیه دوائر و حوزه های داخلی شرکت را با هماهنگی معاونین و مدیران مورد ارزیابی قرار داده تا نقاط ضعف شناسائی و در انجام تکالیف حقوق شهروندی به نقطه مورد نظر برسیم .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات