بازدید مهندس از پروژه کنترل سیلاب و سد انحرافی رودخانه آب بخشاء

مهندس علیزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان به همراه جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان شرکت در سفر به شهرستان بردسیر از پروژه کنترل سیلاب بردسیر (رودخانه آب بخشاء) و سد انحرافی رودخانه آب بخشاء بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان به همراه جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان شرکت در سفر به شهرستان بردسیر در تاریخ ۲۶ خردادماه ۹۸ از پروژه کنترل سیلاب بردسیر (رودخانه آب بخشاء) و سد انحرافی رودخانه آب بخشاء بازدید نمودند.

همچنین مهندس علیزاده با کارکنان امور منابع آب این شهرستان نیز دیدار صمیمانه داشتند.

در این دیدار که مهندس عرب پور معاون حفاظت و بهره برداری، آقای سلاجقه معاون مالی، منابع انسانی و پشتیبانی، مدیر حراست، سرپرست دفتر حقوقی، خانم مهدوی مشاور امور بانوان و خانواده، مهندس زراعتکار، مهندس آیت الهی و ... حضور داشتند پس از رهنمودهای مهندس علیزاده، کارکنان امور منابع آب به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

لازم به ذکر است دیدار با مسئولین شهرستان بردسیر و بازدید از چند منطقه در این شهرستان همچون پروژه کنترل سیلاب بردسیر (رودخانه آب بخشاء) و سد انحرافی رودخانه آب بخشاء از دیگر برنامه های سفر یک روزه مهندس علیزاده و هیئت همراه به شهرستان بردسیر بود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات