دومین جلسه شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب وبرق زنجان...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی شرکتهای صنعت آب و برق استان با حضور مدیران روابط عمومی به میزبانی شرکت آب منطقه ای زنجان،برگزارشد.

در ابتدای جلسه،خانم امیدوار دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان به برنامه های ابلاغی در خصوص هفته صرفه جویی در مصرف آب و انرژی اشاره نمود و گفت:در برنامه های واصله از سوی شرکتهای مادر تخصصی، توجه به سیاست های کلان کشور و برنامه های دولت، اصلاح الگوی مصرف در بخش های آب و انرژی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: مقرر گردیده است که در برنامه ریزی های این هفته، برنامه های آگاهی بخشی حوزه برق نیز هماهنگ با حوزه آب و آبفا در هفته اول تیرماه متمرکز شده و فرهنگ سازی با ابعاد گسترده تری داشته باشیم.

در ادامه، هریک از مدیران روابط عمومی در خصوص ابعاد و چگونگی اجرای برنامه های مشترک، نقطه نظرات خود را بیان کردند و مقدمات انجام برنامه ها و وظایف هریک از مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق تبیین شد.

در پایان جلسه،مقرر شد نتایج هماهنگی ها تا پایان هفته جاری به دبیر این شورا ارسال تا اقدامات مشترک در هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق، عملیاتی گردد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات