تکیه بر نظرات کارشناسی با رویکرد سلامت و شفافیت اساس تحول در...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه جلسه تخصصی کارگروه سرمایه گذاری با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره ، معاونین, مدیران و اعضای کارگروه با هدف توسعه سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرحهای شرکت برگزار گردید.

در این نشست درویشی ، مدیرعامل شرکت ضمن تاکید بر مقوله سرمایه‌گذاری و ضرورت بهره مندی از سرمایه گذاری های کلان دولت در حوزه آب بر لزوم استفاده درست از این سرمایه گذاری ها در راستای رونق تولید و ایجاد کسب و کارهای سازگار با شرایط آبی استان تاکید نمود. درویشی انجام اقدامات مفید و تاثیرگذار شرکت در حوزه های آبزی پروری و انجام فعالیتهای مستمر برای جذب مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه ها در قالب تبصره ۱۹ ماده ۲۷ قانون بودجه و همچنین ماده ۵۶ قانون الحاق بخشی از اعتبارات دولت در طرح های نیروگاه برقابی گاوشان و سامانه های انتقال آب سد مخزنی کبوتر لانه وانتقال آب از سد آزادی به اسلام آباد  را خوب توصیف کرد و بر رصد فعالیتها تا رسیدن به مطلوب تاکید نمود. وی ورود صاحب نظران و کارشناسان متخصص به سیاستگذاری در مباحث سرمایه پذیری را امری لازم و ضروری دانست و اظهار داشت شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با پتانسیل های مناسبی که در این زمینه جذب سرمایه گذار دارد میتواند با سیاستگذاری های درست و اصولی ضمن استفاده از ظرفیت های خوب موجود علاوه بر تحقق سیاست های کلان دولت, موجبات توسعه و تحولی اساسی در طرحها و پروژه های آب محور را فراهم آورد. درویشی اتکا به اراده های درست و کارشناسی به همراه شفافیت و سلامت مالی را از ارکانی دانست که می تواند حوزه آب را به عنوان بستر جدی برای توسعه مطرح سازد و ضمن لحاظ معیارهای پایداری منجر به ایجاد اشتغال مولد و نهایتا" رونق کسب و کارهای مرتبط به ویژه در بخش گردشگری و آبزی پروری گردد. وی ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام شده, کارگروه سرمایه گذاری را رکن اساسی برای تحول در مباحث اقتصادی_ مهندسی شرکت دانست و الزامات آینده نگاری برای توسعه در این بخش را اجتناب ناپذیر خواند.
در ادامه جلسه هر یک از معاونین و اعضای کارگروه به بیان نظرات خود پرداختند. نهایتا" مقرر گردید برای حصول نتایج عملیاتی تر جلسات این کارگروه منظم برگزار گردد و آنچه که مصوب می شود تا رسیدن به نتیجه رصد گردد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات