نشست سرپرست آبفار خراسان رضوی با نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس

نشست سرپرست آبفار خراسان رضوی با نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس

در نشست نماینده مردم شهرستان‌ تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی با سرپرست آبفار خراسان رضوی وضعیت آب شرب مردم روستاهای تربت جام مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست آبفار استان در این نشست گفت: هم اکنون دو هزار و ۴۹۱ روستا با جمعیت بیش از یک میلیون و ۵۹۳ هزار نفر زیر پوشش خدمات این شرکت قرار دارند و حدود ۹۲ درصد جمعیت روستایی خراسان رضوی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردارند.

که از این تعداد حدود ۳۶ هزار مشترک در قالب بیش از ۱۲۷ هزار نفر در روستاهای شهرستان تربت جام قرار دارند.

محمد سهرابی ضمن ارائه گزارشی از پروژه‌های اجرایی آبرسانی به روستاهای شهرستان تربت جام، مباحثی پیرامون بررسی وضعیت آب شرب این شهرستان و راهکارهایی در راستای تامین منابع آب پایدار و کیفی در این منطقه با توجه به مشکلات موجود ارائه داد.

دکتر جلیل رحیمی جهان آبادی؛ نماینده مردم شهرستان‌های تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از اقدامات شرکت آبفار خراسان رضوی در راستای تامین آب شرب مردم روستاهای استان به ویژه روستاییان حوزه انتخابیه خود، خواستار رفع مشکلات باقیمانده در این خصوص شد.

گفتنی است در این نشست که معاون مهندسی و توسعه و مسئول حوزه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی نیز حضور داشتند، مدیر امور آبفار تربت جام گزارشی از وضعیت آبرسانی به روستاهای این شهرستان ارائه داد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات