تودیع و معارفه سرپرست امور مالی موسسه تحقیقات آب

تودیع و معارفه سرپرست امور مالی موسسه تحقیقات آب

تودیع و معارفه سرپرست امور مالی موسسه تحقیقات آب

مدیر جدید امور مالی موسسه تحقیقات آب معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، دکتر مرتضی افتخاری رئیس موسسه تحقیقات آب در جلسه تودیع "سیدمحسن موسوی" مدیر امور مالی موسسه در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ماه با اشاره به موضوع بی‌نظیر بودن بارش‌های ابتدای سال جدید در ۵۰ سال اخیر، اظهار امیدواری کرد که پس از کاهش آلام و درد و رنج هموطنان سیل‌زده، با اندوختن تجربیات تلخ و شیرین سیل اخیر، بتوانیم از نعمت بی‌بدیل آورد آب به مخازن سدها و تالاب‌های تفیده کشور و ... استفاده مناسب و بهینه را در جهت آبادانی بیشتر کشور به‌ویژه در استان‌های سیل‌زده ببریم.

رئیس موسسه تحقیقات آب در ادامه جلسه با برشمردن نکات شیرین حدود چهار سال تجربه همکاری با سیدمحسن موسوی به‌عنوان مدیر امور مالی موسسه از زحمات فراوان و تلاش بی‌دریغ وی در دوران مسئولیت‌اش که اهم نتایج آن اجرای حسابداری تعهدی در موسسه، انجام و اتمام پرداخت‌های عقب‌مانده و تسویه با سازمان‌های مرتبط از قبیل بیمه و مالیات و ... تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.

دکتر افتخاری سپس به معرفی رئیس جدید امور مالی موسسه پرداخت و برای وی در طول مدت مسئولیت در این سمت آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است "دکتر محمود احمدی" دانشیار دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی، دارای دکترای جغرافیای طبیعی و اقلیم‌شناسی در برنامه‌ریزی محیطی با ۲۴ سال سابقه در مسئولیت‌های مدیر امور اداری و مالی به‌ عنوان سرپرست جدید امور مالی موسسه تحقیقات آب معرفی گردید.

لینک اصل خبر در سایت مؤسسه تحقیقات آب

    منبع خبر

    مؤسسه تحقیقات آب

    مؤسسه تحقیقات آب یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات