جمالی‌نژاد اعلام کرد: آغاز تحول در شهرداری‌ها همگام با دهه پنجم انقلاب

جمالی‌نژاد اعلام کرد: آغاز تحول در شهرداری‌ها همگام با دهه پنجم انقلاب

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: تلاش می‌کنیم در دهه پنجم تحولی در شهرداری‌های سراسر کشور داشته باشیم و گام دوم را محکم برداریم تا بتوانیم دغدغه‌های مقام معظم رهبری که در بیانات اخیر مطرح کردند را رفع کنیم .

مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه برگزاری نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی سخن می گفت، اظهار کرد: با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای نخستین بار دستاورد ۴۰ ساله شهرداری‌ها را در نمایشگاهی در استان هرمزگان به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: در عین حال که نمایشگاهی برای انعکاس دستاوردهای شهرداری‌های کشور برگزار شده، تجارب یک هزار و ۲۷۶ شهرداری و ۳۷ هزار دهیاری که هرکدام می‌تواند الگویی برای شهرها و روستاهای دیگر باشد، به نمایش گذاشته خواهد شد؛ همچنین در کنار آن ورک شاپ‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف و موضوعاتی همچون بازآفرینی، حمل و نقل عمومی، شهر هوشمند و شهر دانش‌محور که شهرداری‌ها بیشتر درگیر آن هستند، برگزار خواهد شد که هرکدام می‌تواند منشا تحولات بزرگی باشد.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در دهه پنجم تحولی در شهرداری‌های سراسر کشور داشته باشیم و گام دوم را محکم برداریم تا بتوانیم دغدغه‌های مقام معظم رهبری را که در بیانات اخیر مطرح کردند، رفع کنیم.

جمالی‌نژاد گفت: اقدام ارزشمندی که امروز اساس و پایه آن گذاشته می‌شود، شهرهای ایرانی-اسلامی است؛ همچنین عناصر و مفاهیم این شهرها احصاء و مورد بررسی قرار می‌گیرد تا تمدن ایرانی و اسلامی را در شهرها متبلور کنیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات