همایش علمی مدیریت شهری و روستایی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران در بندرعباس آغاز شد

همایش علمی مدیریت شهری و روستایی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران در بندرعباس آغاز شد

همایش علمی مدیریت شهری و روستایی صبح چهارشنبه اول اسفندماه با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، در این همایش جمعی از شهرداران کلانشهرها و سایر شهرها و معاونان و مدیران کل استانداریها، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و مدیران دستگاه ها و سازمان های مرتبط با مدیریت شهری حضور دارند.

پس از خیرمقدم امینی زاده شهردار بندرعباس و ارایه گزارش توسط مسعود نصرتی معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و رییس شورای سیاستگذاری همایش؛ ارایه سخنرانی های علمی و تخصصی از سوی تنی چند از استادان مطرح دانشگاه ها آغاز شد.

عناوین برخی سخنرانی ها عبارتست از :"شهرهوشمند، دانش پایه و کارآفرین"، " وصول مطالبات شهرداریها" و دو پنل تخصصی با موضوعات بازآفرینی شهری با همکاری شرکت عمران و بازآفرینی شهری وزارت راه وشهرسازی و قیر و آسفالت با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و با حضور صاحب نظران این حوزه از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تشکیل می شود.

گفتنی است پروژه های موفق شهرداری ها و دهیاری ها در موضوعات مختلف در بخش نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی این رویداد طی روزهای اول تا سوم اسفند به بازدیدکنندگان ارایه می شود.

تشکیل نشست تخصصی شهرداران مراکز استان و معاونان عمرانی استانداری ها از دیگر برنامه های این رویداد ملی است.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات