۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت‌نام بیمه رانندگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهری

۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت‌نام بیمه رانندگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهری

۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت‌نام رانندگان تاکسی و اتوبوس درون شهری برای ثبت نام در سامانه بیمه به منظور استفاده از مزایای بیمه تکمیلی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، ثبت‌نام رانندگان تا پایان فروردین ماه جاری جمع بندی می‌شود و برای اجرای بیمه‌تکمیلی باید تعداد ثبت‌نامی‌ها به حدنصاب موردنظر برسد تا بیمه تکمیلی درمان رانندگان و خانواده‌هایشان نهایی و اجرایی شود.

بر اساس اعلام اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور،‌ رانندگان بایستی هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام به سامانه IRTUSAN.IR مراجعه و برای تکمیل پرونده اقدام کنند.

ضمنا بر اساس اعلام اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور،‌ ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت‌نام رانندگان در" سامانه جامع بیمه اتحادیه اتوبوسرانی" است و رانندگان اتوبوس می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های اتوبوسرانی و مدیریت حمل و نقل بار و مسافر و ارائه مدرک و مستندات مربوط برای ثبت نام اقدام کنند.

شایان ذکر است همزمان با ایام الله دهه فجر سال گذشته و در روز ۱۵ بهمن۹۷، برای نخستین بار در کشور تفاهم نامه همکاری اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان حمل و نقل عمومی شهری شامل تاکسی و اتوبوس با رویکرد پوشش بیمه ای با حضور دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به امضای مدیران عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیمه دانا و اتحادیه های تاکسیرانی‌ها و اتوبوسرانی‌های شهری کشور رسید.

در این طرح که برای اولین بار در قالب توافق‌نامه‌ای چند جانبه میان بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیمه دانا و اتحادیه تاکسیرانی‌ها و اتوبوسرانی‌های شهری کشور منعقد شد؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران با تامین و پرداخت تسهیلات بدون سود در قالب کارت اعتباری تا سقف ۳۰ میلیون ریال در حوزه رانندگان تاکسی و تا سقف ۶۰ میلیون ریال در حوزه رانندگان اتوبوس شهری اقدام می‌نماید.

با این کارت به متقاضیان این امکان داده می‌شود تا از خدمات بیمه تکمیل درمان، بیمه شخص ثالث و سایر بیمه نامه‌های مورد نیاز تا سقف در نظر گرفته شده استفاده نمایند و در اقساط ۱۲ ماهه بدون پیش پرداخت و با سود صفر درصد نسبت به باز پرداخت آن اقدام نمایند .

این اعتبار به صورت سیستمی و بدون نیاز به مراجعه مجدد راننده به بانک برای سالهای بعدی نیز تمدید می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات