معاون امور شهرداریها: درجه ۱۱ شهرداری ارتقاء یافت

معاون امور شهرداریها: درجه ۱۱ شهرداری ارتقاء یافت

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ارتقاء درجه ۱۱ شهرداری و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط پس از بررسی مدارک مربوط به این موضوع در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، حسین رجب صلاحی با بیان مطلب فوق گفت: ارتقاء درجه این ۱۱ شهرداری به استناد تبصره (۳) ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که فروردین سال ۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: بر این اساس درجه شهرداری های گرمسار در استان سمنان و سهند در استان آذربایجان شرقی به ۸ ارتقاء یافت.

وی اضافه کرد: در استان آذربایجان شرقی درجه شهرداری شبستر و در استان اصفهان درجه شهرداری خورزوق به ۷ ارتقاء پیدا نموده است.

رجب صلاحی همچنین گفت: در استان اصفهان درجه شهرداری کهریزسنگ به ۵، در استان خراسان رضوی درجه شهرداری رضویه، در استان کرمان درجه شهرداری یزدانشهر و در استان همدان درجه شهرداری گیان به ۴ ارتقاء یافت.

وی در ادامه اظهار کرد: در استان ایلام درجه شهرداری شباب، در استان خراسان شمالی درجه شهرداری قاضی و در استان خوزستان درجه شهرداری چم گلک به ۳ و در استان فارس درجه شهرداری دوزه به ۲ ارتقاء یافت.

رجب صلاحی در خصوص شرایط ارتقاء درجه شهرداری ها گفت: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می بایستی پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری برای بررسی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها به معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات