پرتال جدید سازمان شهرداریهاودهیاریهای کشور بزودی رونمایی میشود

پرتال جدید سازمان شهرداریهاودهیاریهای کشور بزودی رونمایی میشود

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از رونمایی پرتال جدید سازمان طی روزهای آینده با نگاه و رویکردی نو و با هدف ارائه اثربخش خدمات و اطلاعات به کاربران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، رضا مختاری با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در این پرتال ضمن تسهیل گردش اطلاعات اداری مورد نیاز در سازمان شهرداری­ها و دهیاری­ها، مدیران به­ صورت تعاملی و به سهولت از پیشنهادها و نظرات شهروندان مطلع می­شوند و در تصمیم­ سازی­ها و تصمیم ­گیری­های مدیریتی و بهبود فرآیندهای مدیریت شهری و روستایی، از آنها استفاده خواهند نمود.

وی، امکان پیمایش آسانتر و دسترسی سریعتر به بخش های مختلف پرتال، کاربر پسند بودن و قابلیت نمایش بر روی انواع صفحات نمایش رایانه شخصی، لپ تاپ، تبلت و تلفن هوشمند را از جمله خصوصیاتی بر شمرد که در طراحی این پرتال مورد توجه بوده است.

وی اضافه کرد: از جمله ویژگیهای شاخص این پرتال می توان به میز خدمت الکترونیکی، امکان ارتباط دوسویه و کارامد با شهرداری ها و دهیاری ها و شهروندان، ایجاد پایگاههای اطلاعاتی منسجم شهری و روستایی، ایجاد پایگاه مدیریت دانش و تسهیل و مدیریت گردش اطلاعات و آمار در زمینه شهری و روستایی اشاره نمود.

مختاری در ادامه توضیح داد: آخرین اطلاعات مرتبط با بانک اطلاعات و مدارک علمی (کتاب، مقاله، نشریات، گزارش­های پژوهشی، آمار، نقشه و اطلاعات)، پایگاه مشارکت شهروندی (سامانه فوریت­های خدمات شهری و سامانه نظارت شهروندی)، شهرواره (عکس های ماهواره ایی، مکانیابی، مسافت­ سنج، جست وجوی اماکن و پایگاه اطلاعات مکانی)، جامعه شهروندان و مدیران (خدمات پست الکترونیک،‌ اتاق گفت­ وگو، وبلاگ و مانند آن) از جمله امکاناتی است که به این پرتال اضافه خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از کسانی که در راه اندازی این پرتال فعالیت نمودند، افزود: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آمادگی دارد از تجربیات تمام نخبگان حوزه مدیریت شهری و روستایی و عرصه اطلاع رسانی در این پرتال استفاده نماید.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات