بازدید معاون امور شهرداریها از نیروگاه زباله سوز ساری

بازدید معاون امور شهرداریها از نیروگاه زباله سوز ساری

حسین رجب صلاحی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از روند احداث نیروگاه زباله سوز ساری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،‌ در این دیدار که جمعی از مسوولان استانی و محلی نیز حضور داشتند،‌ در جریان بازدید گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته به منظور تسریع در راه اندازی این نیروگاه ارایه شد.

رجب صلاحی در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در خصوص این نیروگاه گفت: مقرر شد پایش هفتگی مسایل و مشکلات مربوط به این نیروگاه و نیروگاه نوشهر تا رفع مشکلات اجرایی آنها از سوی استانداری مازنداران صورت پذیرد و معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها بر این امور نظارت عالی خواهد داشت .

رجب صلاحی افزود: تاخیرات مرتبط با اجرای پروژه ها و دلایل آن پیگیری و مقرارت قانونی درباره آنها اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: در جریان بازدید مقرر شد زمانبندی تکمیل پروژه توسط شرکت تامین کننده و نصب تجهیزات ارایه گردد و در صورت تاخیر در اجرای با وجود تامین مالی پروژه برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: همچنین مقرر شد طی هفته آتی گزارش عملکرد اعتبارات هزینه شده و مورد نیاز در بخش های مختلف جهت تکمیل نیروگاه طبق برنامه زمانبندی توسط شهرداری ارایه گردد.

وی همچنین اظهار کرد: مقرر شد کلیه کارگاههای مربوط به تکمیل نیروگاه زباله سوز در دو بخش ابنیه و نصب تجهیزات فعال باشد و اقدامات مربوط به نصب و امور پردازش نیز انجام شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات