نصرتی: فرصت‌های سرمایه گذاری در رشت بی نظیر است/ احساس تعلق مردم و نخگبان رشت به شهرشان یک فرصت است

نصرتی: فرصت‌های سرمایه گذاری در رشت بی نظیر است/ احساس تعلق مردم و نخگبان رشت به شهرشان یک فرصت است

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شهردار پیشین رشت با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه گذاری در رشت بی نظیر است، گفت: با یک فراخوان، ۱۰۸ سرمایه گذار ثبت نام کردند و این فرصت‌ها را نباید از دست داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مسعود نصرتی که عصر شنبه ۲۵ خرداد در جلسه معارفه شهردار جدید رشت سخن می گفت، با اشاره به تعلق مردم رشت به شهرشان اظهار داشت: احساس تعلق مردم و نخگبان به کلانشهر رشت، یک فرصت است که این فرصت در شهرهای دیگر کشور کمتر دیده می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل اتاق شکوفایی در رشت در دوران مسئولیت خود خاطر نشان کرد: اتاق شکوفایی را در قزوین و تهران نیز راه اندازی کردیم، اما استقبالی که نخبگان رشت از تشکیل اتاق شکوفایی کردند، در دو شهر دیگر چنین استقبالی نشد.

معاون توسعه و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: رشت را وطن دومم می دانم و از هیچ کمک، مشورت و برنامه‌ای که توانایی آن را داشته باشم، برای رشت کوتاهی نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه یکی از صنایع جایگزین برای رسیدن به درآمد پایدار توسعه صنعت گردشگری است، خاطرنشان کرد: گردشگری شهری و ساحلی باید بیش‌ازپیش در دستور کار شهرداران قرار گیرد تا با تغییر نگاه به این بخش گردشگری را پیش‌آهنگ تولید درآمد در شهرداری‌ها قرار دهیم.

وی اضافه کرد: باید به دنبال راهکار و ظرفیت‌هایی باشیم تا با تلاش به دستیابی آن‌ها از این شرایط سخت عبور کرده و در عین حال گام های خوبی برای رفاه شهروندان و توسعه زیرساختهای شهری برداریم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات