جلسه بررسی پرونده های واجد شرایط ارتقای شغلی شهرداریهای۹ استان و سه کلانشهر در استان تهران تشکیل شد

جلسه بررسی پرونده های واجد شرایط ارتقای شغلی شهرداریهای۹ استان و سه کلانشهر در استان تهران تشکیل شد

جلسه بررسی پرونده های واجد شرایط ارتقای شغلی شهرداری های ۹ استان کشور و همچنین شهرداری کلانشهرهای اصفهان، قم و کرج با حضور مدیرکل نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری و دهیاری های کشور به میزبانی استانداری تهران تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، این جلسه با هدف تسریع و تسهیل در بررسی پرونده های واجدین شرایط ارتقا شغلی کارکنان شهرداری های استان های تهران، البرز، قزوین، مازندران، گلستان، اصفهان، مرکزی، سمنان و قم با حضور مدیران کل دفاتر شهری و روستایی استانداری ها و کارشناسان اداری و استخدامی استانهای مذکور و مدیران عضو شهرداری های ذیربط تشکیل شد.

در این جلسه همچنین به منظور ایجاد وحدت رویه در موضوعات مختلف اداری، استخدامی و ساختاری شهرداری ها تبادل نظر صورت گرفت.

عباس کرکه آبادی مدیرکل نوسازی، تحول اداری وفناوری اطلاعات سازمان شهرداری و دهیاری های کشور در این جلسه گفت: شفاف سازی قوانین و مقررات استخدامی کارکنان شهرداری ها از اولویت های مهم برنامه های سازمان است.

وی افزود: براساس لایحه قانونی شمول استخدام کشوری مصوب سال ۵۸ شورای انقلاب، کارکنان شهرداری ها به غیر از شهرداری پایتخت مشمول قانون استخدام کشوری بوده و آیین نامه اجرایی آن نیازمند اصلاح است که پیشنهاد اصلاح آیین نامه اجرایی مربوطه انجام شده که در صورت تصویب، برخی از مشکلات استخدامی کارکنان شهردرای ها مرتفع می شود.

وی در ادامه گفت: ساماندهی نیروی انسانی و برقراری امنیت شغلی و عدالت در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ها از دغدغه های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور است که از تمام ظرفیت های قانونی برای پاسخگویی به حق مطالبات کارکنان شهرداری ها استفاده خواهد شد.

کرکه ابادی ابرازامیدواری نمود که با حمایت دولت، مجلس و مسوولین ذیربط بخصوص سازمان ادارای، استخدامی کشور در آینده ای نزدیک بتوانیم بسترهای لازم توانمندسازی نیروی انسانی در شهرداری ها را فراهم نماییم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات