باید به سمت کارائی بیشتر و بهبود بهره وری حرکت کنیم

باید به سمت کارائی بیشتر و بهبود بهره وری حرکت کنیم

همایش یکروزه معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری های سراسر کشور صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عممی سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور، در بخش اول این همایش پس از خیر مقدم از سوی مهندس هوشنگ خندان دل  معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور هر یک از  معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری های سراسر کشور اهم موضوعات و مسائل حوزه ماموریت خود را مطرح کردند.

در بخش دوم این همایش مدیران کل حوزه معاونت عمران، توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور، معاونین و مدیران کل مستقل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به موارد مطروحه از سوی معاون هماهنکی امور عمرانی استانداری های سراسر کشور پاسخ دادند.

براساس این گزارش، مهندس هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در جمع بندی مباحث مطروحه در این همایش گفت: تشکیل سه کارگروه با عنوان کارگروه قوانین، مقررات و دستورالعمل ها، کارگروه ساختار و جایگاه وزارت کشور و کارگروه هماهنگی بین بخشی می تواند به بهبود روشهای مدیریت و فراهم ساختن شرایط برای عملکرد آگاهانه در ارائه خدمات در حوزه ماموریت خود کمک کند.

وی از معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری ها خواست با ارتباط موثر با نمایندگان مردم در شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی و اطلاع رسانی به موقع به آنان، زمینه اتخاذ تصمیمات مهم در مرکز قانونگذاری کشور را فراهم کنند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به جایگاه مهم معاونان عمرانی استانداری ها در بهبود شیوه های خدمت رسانی از طریق طرح مسائل مهم در کارگروههای سه گانه گفت: شما ذیصلاح ترین افراد برای شناخت مسائل عمرانی استان ها و ارزیابی وضع موجود و حرکت در جهت بهبود بهره وری هستید.

رییس سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور گفت: ما باید به مرحله اصلاح نرم افزارها ورود و رفتارهای مدیریت گذشته را تغییر دهیم و به سمت کارائی بیشتر و بهبود بهره وری حرکت کنیم.

خندان دل از معاونان عمرانی استانداری های معین ستاد مرکزی اربعین حسینی خواست: با مطلوبترین وضعیت به همکاری با این ستاد ادامه دهند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات