نشست هماهنگی مدیران عامل سازمان‌های عمران و بازآفرینی شهری کلانشهرهای کشور

نشست هماهنگی مدیران عامل سازمان‌های عمران و بازآفرینی شهری کلانشهرهای کشور

به منظور تسریع در اجرای طرح ملی بازآفرینی شهری در کلانشهرهای کشور، نشست هماهنگی مدیران‌عامل سازمان‌های عمران و بازآفرینی شهری کلانشهرهای کشور  با حضور معاون امور شهرداری‌های سازمان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور؛ در این نشست هیربد معصومی معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای اجرای این طرح در سطح ملی، بر لزوم بکارگیری همه ظرفیت‌ها و توان سازمان های عمران و بازآفرینی برای پیشبرد این برنامه ملی در هریک از کلانشهرها تاکید نمود.
مجید عبداللهی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز گزارشی از اطلاعات اراضی شناسایی شده برای اجرای این طرح به تفکیک در سطح کل کشور و کلانشهرها ارائه نمودند.
در ادامه این نشست، مدیران‌عامل سازمان‌های عمران و بازآفرینی شهری کلانشهرها ضمن برشمردن اقدامات و برنامه‌های اجرایی خود در محلات هدف بازآفرینی، به بیان موانع و مشکلات پیش‌روی اجرای این طرح پرداختند.
همچنین نماینده شرکت عمران و بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی با ذکر بسته‌های تشویقی اجرای این طرح برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، بر جایگاه مهم مدیریت شهری در پیش‌برد طرح ملی بازآفرینی شهری پایدار تاکید کردند.
شایان ذکر است؛ از اهم مصوبات این نشست می توان به ایجاد بستر مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، انبوه‌سازان و مردم برای اجرای طرح، تقویت نقش مدیریت شهری در ستاد بازآفرینی شهری در کلان شهرها ، ارسال گزارشات هفتگی از وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها از طریق «سامانه پایش طرح ملی بازآفرینی شهری»در پورتال اطلاع رسانی سازمان و پیگیری طرح مذکور در سه محور: مقاوم‌سازی بافتهای فرسوده، احداث واحدهای مسکونی در اراضی شناسایی شده و نوسازی واحدهای خودمالکی اشاره داشت.

۸N۷V۵۸۶۲ (۲)۸N۷V۵۸۶۷ (۲)۸N۷V۵۸۶۹ (۲)۸N۷V۵۸۷۱ (۲)۸N۷V۵۸۷۶ (۲)۸N۷V۵۸۷۷ (۲)۸N۷V۵۸۸۳ (۲)۸N۷V۵۸۹۶ (۲)

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات