۴۷۶ دستگاه  ماشین آلات سبک و نیمه سنگین به دهیاری ها واگذار شد

۴۷۶ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین به دهیاری ها واگذار شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از واگذاری ۴۷۶ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین ساخت کارخانه های داخل طی سال جاری به دهیاری ها، که اعتبار آن از محل بودجه سال ۹۶ کل کشور تامین شده، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مسعود نصرتی با بیان خبر فوق گفت: ۲۸۶ دستگاه از این ماشین آلات کمپرسی سبک،۱۳۰ دستگاه ماشین حمل زباله نیمه سنگین و ۶۰ دستگاه ماشین آتش نشانی (واترمیست) بود که در راستای حمایت از تولیدات داخلی همه این ماشین آلات از شرکت های داخلی تامین شد.

وی با بیان اینکه این ماشین آلات در راستای توسعه مناطق روستایی و بهبود خدمات رسانی دهیاری ها به روستاییان توزیع شده، افزود: قرار داد تولید این ماشین آلات، که اعتبار آن از محل بودجه سال ۹۶ کل کشور تامین شده، نیمه دوم سال گذشته با شرکتهای تولیدکننده داخلی منعقد و توزیع آنها بین دهیاریها مطابق اعلام استانها از ابتدای سال جاری آغاز شد.

نصرتی اضافه کرد: ۹۰ درصد قیمت هر دستگاه از این ماشین آلات برای دهیاری های واجد شرایط از سوی دولت و ۱۰ درصد مابقی از سوی دهیاری پرداخت شد.

وی در خاتمه اظهار کرد: به این ترتیب تعهدات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در راستای بودجه سال ۹۶ کل کشوردر خصوص تامین ماشین آلات مورد نیاز دهیاری ها به اتمام رسید.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات