لاله گمنام سازمان شهرداریها و دهیاریها را عطرآگین کرد

لاله گمنام سازمان شهرداریها و دهیاریها را عطرآگین کرد

همزمان با هفتمین روز از ماه محرم ، شمیم عطرآگین پیکر یکی از کبوتران سبکبال روزهای خیبری این سرزمین، که پس از میزبانی عاشقانه مردم تهران، امروز مهمان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شد در این سازمان پیچید و دل ها را روانه دشت کربلا کرد تا مرثیه عشق به اباعبدالله تکمیل شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، تقارن مهمانی مسافران بهشت در سازمان با روزهایی که سالار شهیدان مهمان نینوا شد تا سر بدهد و اسلام بماند، حال و هوایی معنوی در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها آفرید، تا کارنامه اشک و سوگواری دل های عاشورایی، پربارتر، محرمی دیگر را پشت سر بگذارند.

پس از اقامه نماز و در آغاز عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش و مداحی و نوحه سرایی و برآمدن نداهای «یا حسین» و «یا زهرا(س)» پیکر شهید جاوید اثر دفاع مقدس در میان حزن واندوه عاشورایی با استقبال باشکوه رییس، مدیران و کارکنان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور وارد این سازمان شد و حاضران‌ گرداگرد پیکر پاک این شهید گمنام حلقه زدند و بارش سیل آسای اشک گونه ها را تر کرد.

همه آمده بودند تا تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدای گمنام را که وظیفه‌ و ضرورتی انکارناپذیر است را به شایستگی به جای بیاورند. همان شهدایی که با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و درعمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

آیین باشکوه مهمانی یک لاله گمنام از شهدای تازه شناسایی شده در عملیات تفحص شهدا، ظهر دوشنبه ۲۶ شهریور با حضور مهندس خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیای های کشور، معاونان و مدیران کل و عموم کارکنان این سازمان از سوی بسیج و روابط عمومی سازمان و با همکاری کمیته جست و جوی مفقودین شهدا و ستاد مرکزی معراج الشهاده برگزار شد.

پیکرهای مطهر این ۱۳۵ شهید در تفحص‌های اخیر کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در مناطق عملیاتی شلمچه، مجنون، کربلای ۵، والفجر ۸، والفجر یک، سومار کشف شده ‌است.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات