سازمان شهرداری ها و دهیاری ها از خدمات مهندس خندان دل قدردانی کرد

سازمان شهرداری ها و دهیاری ها از خدمات مهندس خندان دل قدردانی کرد

طی مراسمی با حضور دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و معاونان و مدیران این سازمان از خدمات مهندس خندان دل در زمان ریاست این سازمان قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در این مراسم که شامگاه یکشنبه هشتم مهرماه برگزار شد، دکتر جمالی نژاد طی سخنانی مهندس خندان دل را مدیری اخلاق مدار، با تدبیر و دارای اخلاق حرفه ای برشمرد که طی سالهای اخیر که مدیریت شهری و روستایی دستخوش تحولات مختلفی بودند سکان هدایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را در این دریای پرتلاطم با تدبیر و نظم به جلو راند.

وی با قدردانی از خدمات خالصانه مهندس خندان دل افزود: در دورات خدمت در سمتهای معاون عمرانی استانداری اصفهان و شهرداری اصفهان و یزد همواره نظرات و راهنمایی های آقای مهندس خندان دل برای من راهگشا بود.

دکتر جمالی نژاد ضمن تشکر از اعتماد دکتر رحمانی فضلی برای انتصاب وی به سمت معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، ابراز امیدواری نمود که با همکاری مجموعه مدیران و کارکنان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور کارها با انگیزه بیشتری نسبت به گذشته پیش رود.

در این مراسم مهندس خندان دل ضمن تقدیر از همکاری و همراهی تمامی مدیران و کارکنان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در طی دوران خدمتش در این سازمان، برخی اقدامات و برنامه های چند سال اخیر سازمان را تشریح نمود و گفت: کشورها چنانچه بخواهند گام های با استحکامی در مسیر توسعه بردارند، چاره ای ندارند جز اینکه اقتصاد را مردمی نموده و به شهروندان در واگذاری امور اعتماد نمایند و بهترین تمرین در این مسیر اتکا به نهادهای عمومی غیردولتی است که در راس آنها شهرداری ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه بها دادن به نقش نهادهای عمومی غیردولتی از جمله شهرداری ها می تواند نقش مردم را در اداره جامعه بیش از پیش افزایش دهد، گفت: طی چند سال اخیر برای حرکت کشور در این مسیر در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برنامه های مختلفی تنظیم و اقدامات مختلفی انجام شد اما باید بدانیم نهاد شهرداری هنوز آمادگی ایفای صحیح نقش های جدید را ندارد زیرا بسترهای لازم برای آن فراهم نشده است.

خندان دل با بیان اینکه نقش سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در حرکت بالنده و روبه جلوی شهرداری ها در این عرصه مهم و موثر است، اضافه کرد: تلاش ما این بود که در این سالها زمینه تقویت پذیرش نقش های جدید برای شهرداریها را فراهم نماییم و سعی کردیم کارها را بصورت حرفه ای و عقلانی و علمی پیش ببریم و نتیجه آن تنظیم چند لایحه و سند آسیب شناسی در حوزه وظایف شهرداری ها و ارسال برای دولت به منظور قرارگرفتن در سیر مراحل قانونی تصویب بود.

وی در ادامه گفت: فکر می کنم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور باید اقدامات قانونی و لازم برای پیگیری این اقدامات را انجام دهد و جای پای شهرداری ها را برای برداشتن گام های مستحکم در این زمینه با تشکیل نشست های کارشناسی و تدوین مقررات لازم فراهم نماید.

خندان دل همچنین گفت: خوشحالم که آقای دکتر جمالی نژاد را در سمت رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور می بینم. وی فردی است که با پشتکار، صلابت، ایثارگرانه کار کردن، داشتن تحصیلات عالی و تجربیات موثر؛ مراحل مختلف کاری را پشت سر گذاشته و اکنون به این سمت رسیده و فرصت بی بدیل و مناسبی است تا مدیران و کارشناسان سازمان با همکاری وی زمینه انجام اقدامات جدیدی را فارهم آورند تا ضمن تقویت خدمات شهرداری ها و دهیاری ها باعث حفظ و تقویت انقلاب و افزایش اعتماد مردم شوند.

در این مراسم مسعودنصرتی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور طی سخنانی ضمن قدردانی از خدمات مهندس خندان دل که در شرایط خاص کشور برای ارتقای سطح خدمات شهرداری ها و دهیاری ها تلاش های زیادی انجام داد، ضمن تبریک و خیر مقدم به دکتر جمالی نژاد ابراز امیدواری نمود که مجموعه سازمان شهرداری و دهیاریها با هدایت وی و اتحاد و همدلی زمینه ساز اجرای برنامه ها و کارهای جدید باشد.

همچنین هیربد معصومی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور طی سخنانی با تشکر از خدمات مهندس خندان دل وی را مدیری بادقت، باحوصله و بااخلاق عنوان نمود که برای تمامی موضوعات کاری وقت می گذاشت و همواره سعی می کرد امور بصورت سطحی پیش نرود و در ادامه گفت: در زمان خدمت آقای مهندس خندان دل در سازمان شهرداری ها و دهیاریها، چهار لایحه و ۹ سندآسیب شناسی در زمینه موضوعات حوزه وظیفه ای شهرداریها تنظیم و به دولت ارسال شد.

در ادامه با اهدای هدایایی از خدمات مهندس خندان دل در زمان خدمت در سمت معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قدردانی شد.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات